רוצים לחפש את המילה "סקס" בבינג? לא במדינות מוסלמיות

מיקרוסופט חסמה את האפשרות לחפש את המילים הללו במנוע החיפוש החדש שלה בטורקיה, אינדונזיה, מדינות ערב ובמדינות נוספות, כגון סין, הודו - ואפילו גרמניה ● דובר מטעם החברה: "אנחנו ממיינים את המדינות וקובעים באילו ניתן לקבל תוצאות חיפוש למילים הללו ובאילו לא לפי החוק בכל אחת מהן"

אם אתם רוצים לחפש את המילים "Sex" או "Porn" בבינג – מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט – כדאי שלא תהיו במדינות מוסלמיות, או במדינות במזרח הרחוק. החברה חסמה את האפשרות לקבל תוצאות חיפוש למילים אלה בבינג בכמה מדינות, בהן אינדונזיה, מלזיה, טורקיה ומדינות ערביות, כמו גם בסין, טייוואן והודו. באופן מוזר, לא ניתן לחפש אותן גם בגרמניה הליברלית.

ברוב מדינות העולם, החיפוש אחר המילים הללו מניב, לצד הפניות טקסטואליות, גם תמונות. עם זאת, לא ניתן לחפש בהן קבצי וידיאו. החיפוש ניתן לביצוע בחופשיות בעיקר בארצות דוברות אנגלית. יצוין, כי גם במדינות אלה ניתן למנוע קבלת תוצאות למילים הללו על ידי העברת האפשרות "Safe Search" למצב On.

דובר מטעם מיקרוסופט אמר לאתר האינטרנט ההודי ContentSutra.com, כי "אנחנו ממיינים את המדינות וקובעים באילו ניתן לקבל תוצאות חיפוש למילים הללו ובאילו לא לפי החוק בכל מדינה ומדינה. לא נקטנו פעולות בעניין בתגובה לדרישות של ממשלות או רגולציות".

לעומת זאת, גוגל לא מונעת את חיפוש המילים "סקס" או "פורנו" במנוע החיפוש שלה, וגולש שיקליד אותן בסינית או בערבית, למשל, יקבל את אותם תמונות וקבצי וידיאו חושפניים כמו בשפות ובמדינות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים