סטארט-אפ שמבקש למנף את המידע לערך עסקי באמצעות AI
סלייסנולדג' אנטרפרייז מאפשרת לכל ארגון - מחברות היי-טק ומוסדות פיננסיים ועד למוסדות חינוך ומרכזי שירות - להפוך את הידע הקיים למנוע צמיחה ארגוני, תוך שימת העובד במרכז תהליך הלמידה

שם החברה: סלייסנולדג' אנטרפרייז (SliceKnowledge Enterprise)
שנת יסוד: 2022.
שמות המייסדים: שחר טביב (המנכ"ל), גולן ביתן, חיים צ'רנין, מתן אברהם ויובל בדש.
תחום העיסוק: בינה מלאכותית שמסייעת להפוך ידע ארגוני לביצועים מחוללי הכנסות.
סלייסנולדג' היא חברה ישראלית שפיתחה פלטפורמה מתקדמת, מבוססת בינה מלאכותית, שהופכת ידע ארגוני לערך עסקי מוחשי באמצעות מערכת חדשנית להמרה, העשרה ומינוף של תוכן ארגוני לשיפור הביצועים.

שחר טביב, ממייסדי ומנכ"ל סלייסנולדג'. צילום: יח"צ
המערכת מאפשרת לכל ארגון – מחברות היי-טק ומוסדות פיננסיים ועד למוסדות חינוך ומרכזי שירות – להפוך את הידע הקיים למנוע צמיחה ארגוני, תוך שימת העובד במרכז תהליך הלמידה.
באמצעות הפתרון של סלייסנולדג' ניתן ליצור סימולציות מכירה ושירות, והוא כולל גם סוכני עזרה לעובד, בניית לומדות אינטראקטיביות ועוד.
מדובר בפלטפורמה B2C (מהעסק ללקוח) לניהול ידע אישי, מבוססת בינה מלאכותית, שמספקת למשתמשים סביבה חדשנית לאיסוף, ארגון, ניתוח, אחזור ויצירה של מידע דיגיטלי ממקורות מגוונים. המערכת מאפשרת לכל משתמש – מסטודנטים וחוקרים ועד ליוצרי תוכן, אנשי מקצוע ושוחרי דעת – לאחד מידע ממקורות שונים בצורה חכמה ולמנף אותו ליצירת תובנות, מחקרים, מסמכים ולמידה מתמשכת.
"מהפכה שקטה בעולם הלמידה הארגונית והאישית"
התוכנית העסקית של סלייסנולדג' מבוססת על הגדלת הערך העסקי המוחשי לארגונים. בחברה אומרים כי הם מובילים "מהפכה שקטה בעולם הלמידה הארגונית והאישית", כשהמטרה המרכזית היא להפוך את המידע הארגוני הקיים למנוף לשיפור מיומנויות ותוצאות עסקיות.
בסלייסנולדג' מציינים שהייחוד שלהם טמון בשילוב של שלושה מרכיבים: ניהול מידע חכם, למידה מותאמת אישית ואימון פרסונלי, שמלווה כל עובד בדרך להצלחה. החברה, שכבר מתחילה להתרחב לשווקים בינלאומיים, מיישמת את אותה גישה חדשנית גם עבור המשתמש הפרטי. "בעידן שבו כולנו מוצפים במידע מכל הכיוונים, אנחנו מפתחים כלים שמשלבים איסוף וארגון מידע עם למידה אפקטיבית ואימון אישי – בין אם מדובר בסטודנט שמנהל את חומרי הלימוד שלו או באיש מקצוע שרוצה להישאר מעודכן בתחומו. זוהי תפיסה חדשה, שהופכת כל פיסת מידע להזדמנות לצמיחה, להתפתחות אישית ובסופו של דבר – לערך עסקי ממשי", נמסר מהחברה.
תגובות
(0)