צ'טבוט יאפשר למשתמשי פיטביט להבין טוב יותר את מצב הבריאות

המשתמשים יוכלו, לדוגמה, לקבל באמצעותו תוכנית אימונים מותאמת, לבדוק האם יש קשר בין מיעוט בשעות שינה למיעוט בפעילות בכושר גופני, האם קצב פעימות הלב שלהם תואם למשקלם ועוד

בקרוב: צ'טבוט בשעונים של פיטביט.

הבינה המלאכותית מגיעה, באופן שהוא כנראה צפוי, גם לשעונים החכמים. לפי דיווחים מהימים האחרונים, בהמשך השנה משתמשי השעונים והרצועות החכמות של פיטביט, שנרכשה על ידי גוגל, יוכלו להתחיל להשתמש בצ'טבוט כדי לקבל תובנות בריאותיות.

המטרה של גוגל היא לספק יותר מאשר רק מספרים וגרפים שמתבססים על מצבי המדידה השונים, שבתורם מתבססים על החיישנים שכלולים בשעונים וברצועות הספורט. הצ'טבוט החדש, שיוטמע באפליקציה שמלווה את המכשירים הלבישים של פיטביט, יאפשר למשתמשים לשאול שאלות שמקשרות בין נתונים, כדי לקבל תובנות רחבות יותר.

המשתמשים יוכלו, לדוגמה, לקבל תוכנית אימונים מותאמת, לבדוק האם יש קשר בין מיעוט בשעות שינה למיעוט בפעילות בכושר גופני, האם קצב פעימות הלב שלהם תואם למשקלם ועוד.

עדיין לא ברור כמה תכונות ויכולות יציע הצ'טבוט החדש, ובכל מקרה, הוא זמין כבר כרגע, במצב בטא, למנויי הפרימיום של פיטביט, תחת תוכנית המעבדות של החברה.

גוגל מתכוונת, בסופו של דבר, לבנות מודל בינה מלאכותית רב עוצמה שיתמקד בבריאות, והיא כבר מכנה אותו Personal Health LLM. המודל הזה מבוסס, איך לא, על ג'מיני, אבל בכוונון ייעודי לצרכי בריאות ורווחה, במטרה לספק תמונה רחבה עוד יותר לגבי המצב הגופני והבריאותי של המשתמש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים