רמי אפרתי, נשיא ליונס ישראל: "ארגוני התנדבות חייבים להתאים את עצמם לשינויים המתרחשים בחברה הישראלית"

אפרתי נכנס לתפקידו כנשיא ארגון המתנדבים ליונס ישראל בטקס חגיגי שנערך ביום ו' האחרון, ואמר כי "ארגון הליונס צריך לשנות את ייעודו ופעילותו בהתאם לשינויים בחברה"

רמי אפרתי מונה לנשיא ארגון המתנדבים "ליונס ישראל". המינוי הפך לרשמי ביום ו' האחרון, בטקס חגיגי באתר ההנצחה לחללי קהילת המודיעין.

בנוסף להתנדבותו בארגון הליונס, משמש אפרתי כראש אגף בכיר במטה הסייבר הלאומי. במסגרת שירותו הצבאי, אותו סיים בדרגת אלוף משנה, שירת שנים רבות ביחידה 8200 ובתפקידים נוספים בכירים באגף המודיעין. לאחר שחרורו עבד במגוון תפקידים במגזר העסקי. בין השאר כסגן נשיא לשיווק, מכירות ופיתוח עסקי בנייס, וכמנכ"ל בריינסטורם, העוסקת במחקר על בסיס תאי גזע של מחלות ניוון שרירים.

אפרתי נשא דברים באירוע, בהם אמר כי "על ארגוני המתנדבים, ובראשם ארגון הליונס, להתאים את עצמם לשינויים המתרחשים בחברה הישראלית ולשנות את ייעודם ופעילותם בהתאמה".

אורח הכבוד בטקס, שהתקיים בנוכחות מתנדבי הארגון ואורחים, היה הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי של העיר תל-אביב-יפו. הרב לאו, אשר נבחר כאיש המופת של ליונס ישראל בשנת 2005,  בירך את הנשיא החדש ודיבר על חשיבות הסיוע וההתייחסות ל-"יושבים בחושך" – עיוורים וכבדי ראיה, מושאי הפעילות המרכזיים של ארגון הליונס העולמי.

רמי אפרתי, נשיא ארגון המתנדבים ליונס ישראל

מימין: הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי של העיר תל-אביב-יפו, לצד רמי אפרתי - נשיא ארגון המתנדבים ליונס ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים