מוכוונת לקוחות
מימין: מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט-לפידות; שי גולן, מהנדס מכירות; ודרור טוויטו, ארז רסילבסקי וגיא בר שדה – מנהלי תיקי לקוחות בבלאט לפידות
בעקבות הצלחת יום העיון הראשון בנושא "כיצד להפוך חברות ל-Customer Companies", קיימו אנשי המכירות ומנהלים בכירים בבלאט-לפידות, שותפת הזהב של Salesforce.com בישראל, יום הרצאות נוסף בנושאי אסטרטגיה ומיומנות בהפיכת חברות למכוונות ומודעות לקוחות – הפעם במשרדי החברה בהרצליה. מנכ"לית בלאט לפידות, מאיה קומרוב, הסבירה: "ללקוחות כיום יש כוח – הרשתות החברתיות נותנות להם קול להביע את דעתם והשוק התחרותי מספק להם אופציות. לכן, אם חברה לא תדע לשים את הלקוח במרכז, הוא פשוט יעזוב. אנחנו כחברה מחויבים להשריש בארגונים את תפיסת ה-Customer company ולהוביל אותם לשם".
תגובות
(0)