גיא ריצ'קר מיבמ מונה למנהל אגף התוכנה ב-HP במקום אורי ברגמן

ריצ'קר עבד בענק הכחול כ-13 שנים ● בתפקידו האחרון שימש כמנהל אזורי של תחום הפרי-סל למוצרי טיבולי של יבמ ולפני כן עבד מטעמה כמנהל המכירות של מוצר זה בספרד ופורטוגל ● הוא אמר, כי "אני רואה בתפקיד אתגר גדול מאוד, לנוכח המגמות שקיימות כיום בעולם התוכנה, ובמיוחד מיחשוב הענן"

גיא ריצ'קר, לשעבר איש יבמ (IBM), החל לכהן כמנהל אגף התוכנה ב-HP ישראל. הוא מחליף את אורי ברגמן, שקודם לתפקיד בכיר במטה האירופי של HP.

ריצ'קר, שהחל את תפקידו שלשום (א'), עבד בענק הכחול במשך 13 שנים. בתפקידו האחרון הוא שימש כמנהל אזורי קבוצת הפרי-סל של מוצרי טיבולי (Tivoli) והיה אחראי על תשע מדינות. לפני כן מילא ריצ'קר שורה של תפקידי ניהול ומכירות בחברה, בתחום הטיבולי, ובין היתר ניהל את המכירות של מוצר זה בספרד ובפורטוגל.

חטיבת התוכנה של HP כוללת גם את מרכז הפיתוח של מרקורי לשעבר, שנרכשה על ידיה ביולי 2006 תמורת 4.5 מיליארד דולרים. מרכז הפיתוח ביהוד, המעסיק יותר מ-1,000 עובדים, מתמחה בתחום ה-BTO , שנחשב כיום לקריטי עבור ארגוני IT.

תחום התוכנה הוא אחד התחומים שליאו אפותקר, מנכ"ל ונשיא HP, סימן כאחד ממנועי הצמיחה הבולטים ביותר של החברה בארבע השנים הקרובות – הן על ידי צמיחה פנימית והן על ידי רכישות מסיביות. בחמש השנים האחרונות הגדילה חטיבת התוכנה את מחזור פעילותה ממיליארד דולרים לשלושה מיליארד דולרים, ובאזור EMEA גדלו המכירות ב-50%.

ריצ'קר אמר אמש, כי "אני רואה בתפקיד החדש אתגר גדול מאוד. זאת, לנוכח המגמות המרכזיות שקיימות כיום בעולם התוכנה, ש-HP ממצבת את עצמה כמובילה בהם, ובראש וראשונה – מיחשוב הענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים