פרטנר חידשה את אימוץ גדוד שחר – גדוד חילוץ והצלה של פיקוד העורף

החברה חידשה את אימוץ החיילים במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל ● אילן בן דב, יושב ראש פרטנר, אמר, כי "עבורנו, האימוץ לא מסתכם רק בתרומה כלכלית, אלא באימוץ תומך ומסייע, שמשלב ומקרב בין עובדי החברה לחיילי היחידה המאומצת"

פרטנר חידשה את אימוץ גדוד שחר – גדוד חילוץ והצלה של פיקוד העורף – במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל.

אילן בן דב, יושב ראש פרטנר, אמר, כי זהו הגדוד השלישי שאותו הוא מאמץ במסגרת סאני וחברת פרטנר. הוא סיפר על מערכת היחסים החמה בין הלוחמים לחברה. "עבורנו, האימוץ לא מסתכם רק בתרומה כלכלית, אלא באימוץ תומך ומסייע, שמשלב ומקרב בין עובדי החברה לחיילי היחידה המאומצת", אמר. "זאת, מתוך כוונה לחבר בין העורף ללוחמים ולחזק את הלוחמים באמצעות הכרה והוקרה".

הפעילויות שעורכת פרנטר עבור הלוחמים כוללות: ארגון מסיבות סיום קו על גג החברה; פינוק הלוחמים בערכות ומתנות לאורך כל השנה; אירוח הכנות סגל במרכז ההדרכה של החברה; השתתפות בארגון ימי ספורט; הענקת שי לחיילים מצטיינים; שיתוף החיילים בפרויקטים חברתיים; ומשלוח חבילות מזון לחיילים בודדים.

טקס חידוש האימוץ התקיים בבית פרטנר בראש העין, בהשתתפות יושב ראש פרטנר, אילן בן דב; מנכ"ל החברה, יעקב גלברד; מנכ"ל האגודה למען החייל, תא"ל (מיל.) אילן טל; מג"ד שחר, סא"ל בר חן; מנהלת אגף קשרי חוץ, פנים ואחריות חברתית בפרטנר, עמליה גלזר; יושבת ראש מרחב מרכז של האגודה למען החייל, ניצה בובליל; ומנהלת פרויקט אמץ לוחם, ורדה דרוקר.

טל בחר לציין את הנתינה – הן של החברה, שמספקת לחיילים משאבים בהתנדבות, והן של החיילים, שבוחרים להיות לוחמים ולהגן בגופם על כולנו.

במהלך הטקס הופתעו הנוכחים לגלות, כשקירות הזכוכית של החדר התבהרו, כי הם בעצם יושבים במרכז השליטה והבקרה של פרטנר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים