משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: אפי קוטק, נשיא נס ישראל

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"נשאף להמשיך בתנופת הזכיות שאפיינה את השנה האחרונה. נמשיך בתהליך מימוש האסטרטגייה של נס, ובכלל זה דגש על פתרונות ממוקדי מגזרי שוק, המשך פיתוח יכולות ה-near-shore של נס וחיזוק שאר הנכסים הייחודים לנו. נמשיך לפעול במתכונת של יועץ מהימן ובלתי תלוי וניצור ערך מוסף מתמשך כלפי לקוחותינו תוך הבאת ידע ומומחיות מכל שלוחות נס בעולם ללקוחות בישראל. נמשיך להיות מעסיק מועדף בישראל בתחום ה-IT הן עבור עובדי נס המסורים והן עבור עובדים העתידים להצטרף – ולהוות 'בית חם' אשר מקנה רשת של בטחון ומינוף מקצועי".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"בשנת תש"ע המשכנו בצמיחה ובתנופה חיובית והיו לנו הישגים מרשימים. רכשנו את גילון תובנה עסקית והפכנו אותה לחלק מנס ישראל. בכך חיזקנו מאד את מעמדה של נס בתחום הבינה העסקית (BI) ולמעשה הפכנו לספק הבינה העסקית הגדול והדומיננטי בישראל. בנוסף, זכינו בשורה של חוזים משמעותיים, כולל פרויקטים אסטרטגיים בתחומי פעילות שונים.

במקביל, חידשנו גם הסכמי מיקור-חוץ חשובים, דבר המעיד על אמון ושביעות רצון מתמשכת של לקוחותינו. בנוסף לכך, במהלך השנה החולפת עלו לאוויר בהצלחה גדולה, מספר גדול של פרויקטים שבהם עסקנו. גם השנה המשכנו בפעילות ענפה למען הקהילה, תוך דגש על סינרגיה בין טכנולוגיה וחינוך.

לסיום, אני רוצה לאחל לעובדי נס המסורים ולבני משפחותיהם, לכלל לקוחות נס וכמובן לכל הקוראים – שנה טובה ומבורכת, שנת שלום ,שגשוג וצמיחה כלכלית ואישית לכל אחד מאיתנו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אברהם

    אפי אחרתה את הרכבת - דאגת רק לכיסך הפרטי והרסתה חברה ו- 2800 בתי אב בישראל

  2. אחת שמכירה את אפי

    אפי, הגיע הזמן שתשלב בתפקיד מפתח, אנשים על רמה ולא בובות, אחרת נס תמוסס.

אירועים קרובים