צחי זייגרמן, נועם טכנולוגיות: "העולם המשפטי משלים את הפער הטכנולוגי בינו לבין העולם העסקי"

"העולם העסקי השכיל לבנות מערכות ממוחשבות מותאמות לצרכיו כבר לפני 10 שנים, וכל הזמן ממשיך להתפתח בכיוונים אלה", אומר זייגרמן, מנכ"ל משותף ו-CTO בנועם טכנולוגיות ● לדבריו, "בשנים הקרובות הרעיון והפוטנציאל הגלומים במערכת CIM ימומשו גם בהליכים משפטיים בעולם"

צחי זייגרמן הוא מנכ"ל משותף ו-CTO בנועם טכנולוגיות. זייגרמן, בוגר מנהל עסקים ותכנות מהמכללה למנהל, הגיע לחברה לפני כ-8 שנים וכיום הוא מנהל 25 אנשים עם תקציב IT של 800 אלף דולרים בשנה. לדבריו, "גאוותי הרבה היא על שיתוף הפעולה יוצא הדופן והמוצלח בינינו לבין חברת מטריקס. לקחנו מוצר שפיתחנו בשם CIM (ר"ת Claims Information Management) שמשמש למעקב, ניטור וניהול חובות והסבנו אותו, על ידי שיתוף פעולה עם מטריקס, לפלטפורמת Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft). המערכת החדשה מציעה פתרון ייעודי לניהול הליכים משפטיים ותהליכי גביה בארגונים פיננסים, חברות, מוסדות ציבוריים, רשויות מקומיות ועוד, לרבות בקרה על מיקור-חוץ, ומסייעת לארגונים לחסוך מיליוני שקלים. אנו משווקים היום את המערכת, מיישמים ותומכים בה בשיתוף פעולה עם מטריקס.

מה השפיע עליך יותר מכל בקריירה שלך?
"ההיכרות עם עו"ד יהודה הטוניק והעבודה המשותפת עימו בנועם טכנולוגיות. הכרות זו הכניסה אותי עמוק לעולם המשפט וסייעה לי בהבנת הצרכים הייחודים של עולם זה. כמו למשל, פיתוח של בית דין אלקטרוני אונליין, ראשון מסוגו בעולם שמנהל כיום כ-60 אלף הליכי בוררות בישראל, עם 1,000 תיקי בוררות חדשים מידי חודש".

אילו החלטות קיבלת ובדיעבד התחרטת עליהן?
"ניסינו בעבר ליצור שיתופי פעולה עם גופים שונים במטרה לקדם את מערכת CIM. שיתופי פעולה אלה לא עלו יפה. היום אנחנו יודעים שהבחירה שלנו במטריקס ושל מטריקס בנו, הייתה החלטה חשובה לעתיד החברה".

אילו יוזמות מיוחדות הובלת במסגרת התפקיד שמסייעות לארגון להגשים את יעדיו?
"במסגרת תפקידי אני דואג לפתח התאמות ספציפיות של מערכת ה-CIM לארגונים השונים, לרגולציה המשתנה, לשילוב סדרי הדין המשתנים ולנהלים הקיימים בארגונים השונים. מעבר לכך, עצם היוזמה לייצר עולם התוכן המשלב בין משפט לטכנולוגיה היא חדשנית וייחודית מסוגה".

מה הדבר הבא הגדול שיקרה בתעשיה?
"העולם המשפטי משלים היום את הפער הטכנולוגי שנפער בהשוואה לעולם העסקי, אשר השכיל לבנות מערכות ממוחשבות מותאמות לצרכיו כבר לפני 10 שנים, וכל הזמן ממשיך להתפתח בכיוונים אלה. אני מעריך, כי בשנים הקרובות הרעיון והפוטנציאל הגלומים במערכת CIM ימומשו גם בהליכים משפטיים בעולם, וכי ארגונים יעשו שימוש במערכות מסוג זה לשם ניהול פנימי של מחלקות משפטיות ומחלקות גביה בארגונים שלהם. אני משוכנע כי לא ירחק היום והמערכת תשולב בכל מגזרי המשק השונים ותהיה לה אחיזה רחבה בשוק".

האם הילדים שלך חובבי טכנולוגיה כמוך?
"אין לי ילדים עדיין, אבל אני נוטה להאמין כי כאשר יהיו לי, הם יהיו חובבי טכנולוגיה כמוני".

מה הספורט האהוב עליך?
"סקי מים".

עם איזה מנהיג טכנולוגי היית רוצה להיפגש?
"הייתי שמח לשבת לארוחת צהריים עם שי אגסי, פורץ דרך, אדם מקורי, המציג מודלים עסקים שונים ומגובים בטכנולוגיות מרתקות".

מה הטלפון החכם האהוב עליך?
"iPhone".

אילו לא היית CTO מה היית עושה?
"בגדול, זה מה שאני אוהב לעשות ונכון לעכשיו אני נמצא בדיוק במקום בו אני רוצה להיות. בהכשרתי אני גם מהנדס קול אולם זה כיוון אחר לגמרי שלא נראה לי כי אפתח בזמן הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים