אינטל העניקה פרסים בשווי של כ-300 אלף שקלים לסטודנטים מצטיינים

הפרסים הוענקו במסגרת תוכנית Intel Awards לסטודנטים לתואר ראשון ולתארים מתקדמים ● מקבלי הפרסים עורכים מחקרים בתחומי התקשורת, מוליכים למחצה וטכנולוגיית ייצור או מיקרו מחשבים

אינטל (Intel) העניקה בסוף השבוע פרסים לסטודנטים מצטיינים לתואר ראשון, לתואר שני ולדוקטורנטים, בשווי של 300 אלף שקלים. מקבלי הפרסים עורכים מחקרים בתחומי התקשורת, מוליכים למחצה וטכנולוגיית ייצור או מיקרו מחשבים. הפרסים חולקו במסגרת טקס הסיום של תוכנית Intel Awards, שהתקיים במתחם הסינמה סיטי בגלילות, בנוכחות נציגי אינטל ונציגי האוניברסיטאות שבהן נערכו המחקרים.

השנה הוענקו 61 פרסים, מתוכם 18 לתלמידי תארים מתקדמים ו-43 לסטודנטים לתואר ראשון מאוניברסיטאות ומכללות. מאינטל נמסר, כי בחמש השנים האחרונות העניקה החברה פרסים על מצוינות אקדמית ליותר מ-300 סטודנטים, בסך כולל של 1.5 מיליון שקלים.

Intel Awards הינה תוכנית ייחודית של אינטל, שמטרתה לקדם את ערך המצוינות בקרב סטודנטים בתחומים טכנולוגיים שונים, לעודד מצוינות בלימודים ובמחקר ולקדם היכרות של הסטודנטים עם התעשייה. במסגרת התוכנית, אינטל מעניקה מדי שנה, באמצעות קבוצת קשרי אקדמיה, פרסי הצטיינות לסטודנטים מצטיינים להנדסה ומדעים מאוניברסיטאות תל אביב, בן גוריון והעברית, וכן מהטכניון, המכללה להנדסה בירושלים והמכון הטכנולוגי בחולון.

ריקי ארמן, מנהלת קשרי אקדמיה באינטל ישראל, אמרה, כי החברה "מאמינה ששיתוף פעולה בין האקדמיה לבין תעשיית ההיי-טק בארץ וקידום המצוינות לאורך שנים הכרחי להמשך התפתחותה של התעשייה. לכן, אינטל ישראל מקיימת קשר רציף עם מוסדות אקדמיים מאז היווסדה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים