לידיעת קריוס ובקטוס: ענת סתיו מונתה למנמ"רית מכבידנט

לדברי סתיו "המשימה המרכזית שלנו היא לסייע למכבידנט לעמוד ביעדי הצמיחה והפיתוח של הארגון, תוך שילוב מערכות טכנולוגיות מתקדמות" ● "היעד ל-2017 הוא תמיכה בהכנסה ייחודית של מימדי איכות רפואית, מצב שלא קיים בארגוני רפואת שניים בארץ ובעולם"

ענת סתיו, עד לאחרונה מנמ''רית מכבידנט. צילום: יח"צ

ענת סתיו מונתה למנמ"רית מכבידנט. היא החליפה בתפקידה את איתי זימן, אשר מונה למנמ"ר ברינקס (Brinks) ישראל.

סתיו הינה בוגרת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות באוניברסיטת תל אביב, בוגרת לימודי מנהל עסקים למנהלים במפעלים עתירי ידע מטעם אוניברסיטת חיפה ומוסמכת כרואת חשבון.

טרם כניסתה לתפקיד הנוכחי, שימשה סתיו כסמנכ"לית חטיבת פרויקטים וטכנולוגיות ב-One1, וכן בתפקידי ניהול בכירים, ביניהם חברת הייעוץ הגלובלית אקסנצ'ר (Accenture), נס טכנולוגיות וכאחראית דו"חות כספיים בחברת החשמל.

מכבידנט היא רשת מרפאות שניים מקבוצת מכבי שירותי בריאות. היא מונה 51 מרפאות ולה 2,350 עובדים. מדי שנה מטופלים בה יותר מ-700 אלף מתוך 1.5 מיליון לקוחות. תחת אגף מערכות מידע שבראשות סתיו עובדים עשרות מקצועני IT.

שווה בין שווים

בראיון לאנשים ומחשבים אמרה סתיו כי "האתגר העיקרי של המנמ"ר הוא להיות שותף להיבטים העסקיים של הארגון ולשאוף להיות במצב בו ההנהלה תקבל אותו כשווה בין שווים. זאת, כיוון שמערכות המידע הן המאפשרות את מימוש היעדים העסקיים".

לדבריה, "היעדים העסקיים מושפעים מהסביבה הטכנולוגית. חוויית המשתמש מושפעת לחלוטין מהתקדמות הטכנולוגיה, ולכן, תפקיד המנמ"ר הוא לאגד את כל ההתקדמות הטכנולוגית ליעדים העסקיים – ולבדוק שיש הלימה בין שניהם".

בעולם ארגוני הבריאות, אמרה סתיו, "האתגרים עוד יותר מורכבים. זאת כי בנוסף יש לשים דגש מעמיק יותר על היבטי אבטחת מידע ושמירת הסודיות הרפואית של המטופלים, ויש לדאוג למניעת פריצות למערכות ה-IT בארגונים אלה, ולמנוע זליגה של פרטי מידע סודיים-אישית. כמו כן, נדרש לערוך ניהול סיכונים מושכל".

"המשימה המרכזית של האגף שבראשותי", אמרה סתיו, "היא לסייע למכבידנט לעמוד ביעדי הצמיחה והפיתוח של הארגון, תוך שילוב מערכות טכנולוגיות מתקדמות. כל אלה יסייעו בידינו לשדרג הן את האיכות הרפואית והן את חוויית השירות למטופלים שלנו".

היא סיימה בציינה כי "בפני האגף ניצבים אתגרים רבים, הכוללים, בין השאר, את שילובם של פתרונות טכנולוגיים ייחודיים למדידה ובקרה של האיכות הקלינית, מערכות לניהול תהליכים ולניהול ההון האנושי, וכן פתרונות חדשניים לניהול חוויית הלקוח. היעד שלי לשנת 2017 הוא שמערכות המידע יתמכו בהכנסה ייחודית של מימדי איכות רפואית, מצב שכיום לא קיים בארגוני רפואת שניים אחרים, בארץ ובעולם".

דורון תומר, מנכ"ל מכבידנט, אמר בהתייחסו למינויה של סתיו, כי "אני מברך על הצטרפותה למכבידנט ומשוכנע כי היא תתרום מניסיונה הרב לתנופת ההתפתחות של החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שם*

    נראה שבחרו מנמרי"ת עם שיניים בריאות

אירועים קרובים