אורלית אשכנזי יוסף מונתה לראש מחלקת משאבי אנוש ב-TCS

במסגרת תפקידה אשכנזי יוסף אחראית על ניהול ההון האנושי של TCS בישראל, קביעת מדיניות וניהול מעגל חיי העובד, הובלת תרבות החברה, ייעוץ ארגוני, ליווי ההנהלה והעצמת מנהלים

אורלית אשכנזי יוסף, ראש מחלקת משאבי האנוש של TCS ישראל

מינוי חדש ב-TCS (ר"ת TATA Consultancy Services) ישראל: אורלית אשכנזי יוסף מונתה לתפקיד ראש מחלקת משאבי האנוש של החברה.

במסגרת תפקידה אשכנזי יוסף אחראית על ניהול ההון האנושי של TCS בישראל, ובכלל זה על קביעת מדיניות וניהול מעגל חיי העובד – Hire till Retire. כמו כן, היא אחראית על הובלת תרבות החברה, ייעוץ ארגוני, ליווי ההנהלה והעצמת מנהלים. אשכנזי יוסף מדווחת ישירות לאיל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל.

היא מביאה עמה יותר מ-20 שנות ניסיון בניהול משאבי אנוש, בעיקר בתחום ההיי-טק, הקמת תשתיות משאבי אנוש, ליווי מיזוגים ורכישות, ואינטגרציות חוצות ארגון ותרבויות בחברות גלובליות. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית משאבי האנוש של Kenes International, שם הייתה אחראית על ניהול כולל של מחלקת משאבי האנוש – בארץ ובחו"ל. קודם לכן היא שימשה דירקטורית ומנהלת משאבי אנוש בחברות היי-טק גלובליות כגון BMC ,ECI ו-IDT. בנוסף, היא הקימה תשתיות משאבי אנוש ונציגויות בחו"ל של סטארט-אפים.

אשכנזי יוסף היא בת 49 ואם לשלושה בנים. היא בעלת תואר שני בלימודי עבודה עם התמחות במשאבי אנוש מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במנהל עסקים מ- Champlain College במדינת ורמונט שבארצות הברית.

TCS ישראל היא חברת שירותי IT בצמיחה המספקת Delivery ברמת הוודאות הגבוהה ביותר. החברה מציעה פורטפוליו מגוון של פתרונות לייעוץ ופיתוח מערכות IT ו-BPS, תשתיות, שירותי הנדסה, אבטחת מידע ועוד.

בימים אלה מבצעת TCS ישראל את שני פרויקטי הדגל שלה בארץ: החלפת מערכות הליבה של בנק הפועלים בבנק יהב ופרויקט BPS נרחב בצים.

כחלק מקבוצת TATA – קונצרן התעשייה ההודי הגדול – מעסיקה TCS יותר מ-350 אלף עובדים ב-46 מדינות. מחזור המכירות השנתי שלה חצה את רף ה-16 מיליארד דולר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלומי דוידי NJ USA

    TCS זו החברה הכי גרועה בארה"ב. חברה של הודים. משלמים שכר נמוך מאוד. תנאים לא טובים. לא מומלץ לעבוד בחברת TCS בארה"ב.

אירועים קרובים