באו לבקר במאורת הנמר: אבי עסיס ואבי שלום

השבוע התארחו במאורה אבי עסיס ואבי שלום, שסיפרו לנמר ולציפי על המיזם החדש שלהם

אבי עסיס ואבי שלום עם חבר, אותו פגשו השבוע במאורת הנמר

השבוע באו לבקר במאורת הנמר אבי עסיס ואבי שלום, ששמחו לספר על המיזם החדש שלהם. עסיס ושלום סיפרו לנמר שלמרות השימוש הגובר במערכות BI ו-CRM, נראה כי ארגונים רבים עדיין לא ממצים את היכולות של שני כלים אלה ומנהלי השיווק עדיין לא שבעי רצון מניהול הלידים שמצטברים בארגון.

בעקבות הניהול הלא מספיק טוב מפסיד הארגון למעשה עסקים ולקוחות, כולל כמובן כאלה שעשויים להיות חשובים ורווחיים במיוחד. כדי ליצור מינוף של הטכנולוגיות בארגון וכדי להטמיע תהליכים עסקיים יעילים יותר באיסוף לידים וניהולם, וכן בשיווק ממוקד יותר ללקוחות, נוצרו באחרונה כלים השייכים למשפחות ה-Digital Marketing וה-Marketing Automation, שמאפשרים לארגון לקבל תועלות רבות יותר מהכלים המסורתיים של ה-BI וה-CRM.

אבי עסיס ואבי שלום עם חבר, אותו פגשו השבוע במאורת הנמר. צילום: פלי הנמר

אבי עסיס ואבי שלום עם חבר, אותו פגשו השבוע במאורת הנמר

בצומת הזו נפגשו שלום, מומחה בתחום האנלטיקה העסקית ואנליסט לשעבר בגרטנר (Gartner) העולמית ו-CTO בקבוצת המזון שטראוס, ועסיס, מומחה לתחום חווית לקוח, מערכות שירות ו-CRM. יחד, יצרו השניים מיזם המשלב בין העסקים לטכנולוגיה, שמאפשר לארגונים כתובת אחת לקבלת פתרון מקצה לקצה, החל מקליטת לידים, דרך מנגנונים לטיפוחם, ועד להעברת הלידים לניהול אנשי המכירות לצורך ניהול תהליכי המכירה -בעצם כל הדרך מהליד אל העסקה.

בליבת תהליך זה מנצחת מערכת אנליטית אשר מאפשרת לארגון ובמיוחד לסמנכ"ל השיווק והמכירות לקבל סטאטוס ודיווח עדכני לגבי התהליך כולו. המיזם יפעל תחת חברת Widelink פתרונות עסקיים – הממוקדת בתחום חווית לקוח ואסטרטגיה ארגונית. דיילי ציפי הייתה במאורה כדי לתעד את האירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים