לקראת ראש השנה: עובדי סאנדיסק יספקו 100 אלף מנות מזון לנזקקים

בלב לבו של מרכז הפיתוח של החברה בכפר סבא הוקם פס אריזה באורך עשרות מטרים, שמאויש על ידי 300 מעובדיו ● הפעילות מבוצעת בשיתוף עם ארגון לתת

פס האריזה של סאנדיסק ישראל לקראת ראש השנה

המבקרים בימים האחרונים במתחם של סאנדיסק (SanDisk) בכפר סבא יכולים לטעות ולחשוב שהגיעו למפעל אריזה לכל דבר. הסיבה: בלב לבו של המתחם הוקם פס אריזה באורך עשרות מטרים, שמאויש על ידי 300 מעובדי מרכז הפיתוח של סאנדיסק. המטרה היא לספק לקראת ראש השנה 100 אלף מנות מזון לנזקקים. המבצע, בשיתוף עם צוות התשתיות של ארגון לתת, הוא חלק אינטגרלי מתוכנית הפעילות החברתית של החברה הגלובלית.

"הפעילות הישראלית, במסגרתה תרמנו וארזנו את מנות המזון לנזקקים לקראת החגים הקרובים, היא חלק מפרויקט בינלאומי", הסבירה רונית רונן קרפול, דירקטור משאבי אנוש של החברה. "הפרויקט מתקיים בכל סניפי סאנדיסק ברחבי העולם תחת הכותרת 'One Million Meals', ומטרתו בדיוק כפי שמו – לספק מיליון ארוחות לנזקקים באשר הם. הפעילות הזו היא התרומה הצנועה שלנו לפרויקט".

שחר בר אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל, אמר כי "שמחתי לגלות שגם בפרויקט הזה הייתה היענות גבוהה של עובדי סאנדיסק מכל הדרגים והתפקידים, וכולם התגייסו למשימה באהבה ובנכונות לתת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים