מה אומר לכם הביטוי "חברת לקוח"?

יותר מ-500 איש הגיעו לכנס המוצלח והחדשני של בלאט לפידות ו-Salesforce.com, שהתקיים בשבוע שעבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. באי הכנס זכו להרצאת מפתח מפי אוליבייה דריאן, סגן נשיא Salesforce.com לאזור EMEA, וכמובן לדברים מפי מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות, ונתן גביש, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של Salesforce.com ישראל. גביש שימש גם כשופט בתחרות של הכנס, במסגרתה התבקשו הנוכחים לספר מה אומר עבורם הביטוי "a Customer Company". בתחרות זכתה יעל נוימן אהרונסון, שההגדרה שלה – "לפגוש את הלקוח איפה שהוא נמצא, באופן שהוא רוצה ולהשתנות יחד איתו, תוך מתן חוויה מרגשת ומבדלת", זיכתה אותה ב-iPad מיני חדש. דיילי ציפי צפתה ונצפתה, והנה התמונות לפניכם…

מימין: שי גולן, מהנדס מכירות; מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות; ונתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Salesforce.com ישראל

מימין: רובין פישר, סגן נשיא אזורי, Corporate Sales EMEA ב-Salesforce.com; ומאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות

מימין: יעל לפידות, ממייסדי בלאט לפידות; מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות; ומיכל בלאט, ממייסדי בלאט לפידות

מימין: מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות; נתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Salesforce.com ישראל; אוליבייה דריאן, סגן נשיא Salesforce.com לאזור EMEA; ויואב יפה, Senior Enterprise Account Executive ב-Salesforce.com ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים