אודליה לבנון מונתה למנכ"לית קרן הון-הסיכון סולקי

קרן סולקי מורכבת בעיקר ממשקיעים פרטיים מסייעת ליזמים חדשים לממש פרויקטים משלב הרעיון ועד למוצר ● לבנון הייתה במשך 12 שנים ראש אגף טכנולוגיות מידע באלון החזקות ולפני כן הובילה פרויקטי מיחשוב שונים בממכ"א שבצה"ל ● לדבריה, "אני רוצה לתרום מניסיוני בעולם הטכנולוגי ובעולם העסקי כדי למצב את המיזמים השונים ולסייע ליזמים בשלבים הקריטיים"

אודליה לבנון, לשעבר ראש אגף טכנולוגיות מידע באלון החזקות (הריבוע הכחול), מונתה למנכ"לית קרן הון-הסיכון סולקי.

היא ציינה, כי "הקרן מסייעת לסטארט-אפים בשלבים התחלתיים, וזאת כדי לעזור להם להפוך רעיון מוצלח לחברה מצליחה". לבנון אמרה שברצונה לתרום מניסיונה בעולמות הטכנולוגי והעסקי כדי למצב את המיזמים השונים ולסייע ליזמים בשלבים הקריטיים, שבהם הם מזהים פוטנציאל אולם עדיין אין להם את הכלים והמשאבים לגלגל את הרעיון הלאה. הקרן, הוסיפה, מורכבת בעיקר ממשקיעים פרטיים.

לבנון היא עתודאית בעלת תואר ראשון ושני במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב. היא בוגרת ממכ"א (השתחררה בדרגת רב סרן), בה היא הובילה הטמעת מערכות ענק. כך, למשל, היא הובילה את פרויקט מיחשוב לשכות הגיוס, שזכה בפרס אדמס למערכות מידע ניהוליות, ופרויקטי תשתית צה"ליים. במשך 12 שנים היא עבדה בקבוצת אלון החזקות, בה היא ריכזה את כל הנושאים הטכנולוגיים – אבטחת מידע, תשתיות, מערכות מידע ואינטרנט – ופרויקטים חוצי ארגון בקבוצה, שבין החברות שלה נמצאת רשת הריבוע הכחול, מגה ו-AM:PM.

כמו כן, לבנון הרצתה באוניברסיטת תל אביב והיא תלמידת דוקטורט בבית הספר למינהל עסקים בה. לבנון אף משמשת שופטת מן המניין בתחרות ITAwards של אנשים ומחשבים וחברה בוועדת האיתור למנמ"רים מצטיינים, בראשותו של פרופ' גדי אריאב.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה אלמגור

    טוב בטכנולוגיה היא מעולם לא באמת הבינה ,אך את הנתינים שלה היא בהחלט יודעת להחזיק צמוד לרצועה וע"י סררה, מורה ודריכה על גופות הגיעה לאן שהגיעה. יפה מאוד, שיהיה לה בהצלחה רבה בתפקיד החדש.

  2. גויאבה

    עלי והצליחי ילדה יפה, תמיד תשארי בליבי

  3. דוד אלוש

    שיהיה לך בהצלחה אודליה ! בברכה, דוד אלוש,מנכ"ל CloudCom Application Ltd www.CloudCom.co.il [email protected] ; התדהר 17 רעננה 4366519 נייד- 054.463.7000 טלפון- 09.748.4848 פקס- 09.744.4180

אירועים קרובים