מיקרוסופט תוסיף בקרוב פיצ'ר חדש בשם Spaces לאאוטלוק

תמונות וסרטון שמציגים את התכונה החדשה של ה-Microsoft Outlook דלפו לרשת לפני שהענקית מרדמונד השיקה אותה, על אף שהיא נראית מוכנה ● מה יאפשר החידוש למשתמשי שירות הדוא"ל?

אאוטלוק. צילום: BigStock

מיקרוסופט עובדת על חוויה חדשה לגמרי שתיכנס לשירות הדוא"ל שלה, אאוטלוק, ונקראת Spaces. מדובר בתכונה שתעזור למשתמשים לארגן את הדוא"ל, הפגישות והמסמכים שלהם למעיין תיבות מופרדות – 'חללי פרויקט' אם תרצו – שאחריהן קל בהרבה לעקוב ושאותן קל לארגן.

באמצעות Spaces יוכלו המשתמשים לחבר בין המסמכים, הדוא"ל והאירועים הרלוונטיים שלהם ב-Outlook, דרך מונחי חיפוש במקום אחד. ניתן גם ליצור רשימות מטלות, להוסיף הערות, לכלול קישורים רלוונטיים וכדומה. בעתיד, ה-Outlook Spaces ישתמשו ביכולות בינה מלאכותית בכדי לסייע למשתמשים להוסיף פריטים לפרויקטים.

חללים נוחים לארגון פרויקטים

בכדי להבין טוב יותר את היכולות של הפיצ'ר ניתן לחשוב על Spaces כעל לוח שיתופי לפרויקט, שיהיה בו כל התוכן הדרוש במקום אחד. לאחר שהתוכן הרלוונטי ירוכז כפרויקט, המשתמש יוכל גם להזמין אחרים לחלל הפרויקט המסוים, לצורך שיתוף פעולה איתו או מולו.

בסרטון שעלה ליוטיוב ניתן לראות כיצד התכונה פועלת. גם תמונות של התכונה החדשה שתגיע בקרוב אל ה-Microsoft Outlook דלפו לרשת.

לפי המידע המופיע בתמונות ובקליפ, מסתמן כי התכונה Outlook Spaces כבר מוכנה לשימוש ואולם הענקית מרדמונד לא השיקה אותה בינתיים ולא פרסמה דבר אודותיה.

בתחילה דווח בתקשורת כי נראה שעל ידי כניסה לקישור https://outlook.office.com/spaces וקיום הוראות שהתפרסמו בציוץ הרצ"ב בטוויטר ניתן היה להפעיל את התכונה, במקרה שיש למשתמש חשבון סטודנט או חברה. אבל מאוחר יותר הקישור החל להציג הודעה שהדף "בבנייה" – כך שמיקרוסופט כנראה הסירה את האופציה לבחון את Spaces יותר לעומק, עקב החשיפה הלא מתוכננת לציבור והדלפת הפרטים המוקדמת.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים