"תחום אבטחת המידע תקוע, הפתרון היחיד – מיזוג עם הרשתות"

כך אמרה סמנתה מדריד, סגנית נשיא ג'וניפר והאחראית על תחום אבטחת המידע בחברה, בכנס שערכה ג'וניפר בלונדון בשבוע שעבר

סמנתה מדריד, סגנית נשיא ג'וניפר והאחראית על תחום אבטחת המידע בחברה, בכנס החברה בלונדון. צילום: אבי בליזובסקי

"תחום אבטחת המידע תקוע, ואינו עונה על הצרכים של הרשתות המבוזרות של היום. הפתרון היחיד – מיזוג עם הרשתות", כך אמרה סמנתה מדריד, סגנית נשיא ג'וניפר והאחראית על תחום אבטחת המידע בחברה, בכנס ג'וניפר שנערך בלונדון בשבוע שעבר.

"ההתפתחות של ענף האבטחה בכללותו נתקעה לפני 20 שנה. אנו עדיין משתמשים בפיירוולים, אנו עדיין משתמשים בזיהוי נקודת קצה, ואנחנו עדיין משתמשים בטכנולוגיות מבוססות פרוקסי ב-Gateway. פיתחנו את יכולות המודיעין לגילוי איומים, אך לא פיתחנו את האכיפה. היכולת שלנו לאכוף איומים נותרה ברובה מבוססת היקפית. הארגונים היום מתמקדים בווירטואליזציה של הדטה סנטר שלהם, וכדאי שישלבו בתהליך זה גם את אבטחת המידע", הסבירה מדריד.

"הרשת הפכה למבוזרת, והמשתמשים נכנסים אליה דרך הטלפון, שהפך להיות השער לארגון. הדבר דורש לדאוג לכך שהמודיעין שלהם יוכל לשלוט על הרשת. עלינו לבנות רשתות המודעות לאיומים. לפיכך הכרזנו על מערכת Connected Security, הבנויה על הצורך לספק אבטחת מידע לכל נקודת כניסה לרשת, ותגן על המשתמשים, האפליקציות והתשתיות", סיכמה מדריד.

שדרוג פתרון ה-SD-WAN, המקרב בין האבטחה והרשת

ג'וניפר הכריזה, כאמור, על שידרוג פתרון ה-SD-WAN, המקרב בין האבטחה והרשת. למעשה מדובר בהרחבה של הרשת גם לסניפים מרוחקים, משום שאבטחה לא יכולה להיות בלעדית לחומת אש. כמובן, ההגנה צריכה לכלול גם חומות אש, אך להוסיף עליהן נדבכים שיאפשרו לשמור על סביבת הרשת בטוחה. וכך תסייע החברה ללקוחות המחפשים פריסה היברידית בין הענן הציבורי והענן הפרטי.

פתרון ה-SD-WAN הקיים של ג'וניפר לניהול רשתות בענן הורחב כעת ויתמוך גם בתפעול SD-LAN. עוד דיווחה החברה כי היא הרחיבה את משפחת מוצרי ה-SRX וה-NFX CPE שלה, אשר יכללו אף יותר אפשרויות לקישוריות רשת עם אבטחת נתונים גבוהה ויכולות שדרוג טובות יותר.

"לג'וניפר יש חזון חדשני לאחֵד רשתות LAN, Wireless LAN, SD-WAN ואבטחת נתונים, תחת מערכת אחת, המספקת אוטומציה חסרת תקדים, מידע על הפעילות ברשת, ויכולות הפעלה ללקוחות העסקיים שלנו", אמר מאנוך לילניבס, מנהל מוצר ראשי בג'וניפר נטוורקס. "שיפורים אחרונים אלו מקרבים אותנו צעד נוסף לקראת חזון זה, בעזרת הרחבת מגוון הפתרונות שלנו לענן ואספקת יכולות הטמעה פשוטות יותר, בחיבור ישיר ובטוח עבור רשתות קמפוס וסניף".

פתרונות הרשת של ג'וניפר ב-CERN

CERN

CERN

ג'וניפר נטוורקס הודיעה כי הארגון האירופי למחקר גרעיני, ה-CERN, אחד ממרכזי המחקר המדעי הגדולים והמוערכים ביותר בעולם, הטמיע את פתרונות הרשת של ג'וניפר להגדלת הקיבולת של מרכזי הנתונים שלו והרשת הטכנית, כדי להתאים לדרישות המחקר הגדֵלות. CERN הטמיע את מתגי ה-QFX Series switches, EX Series Ethernet Switches ואת מארג ה-Tungsten Fabric של ג'וניפר, על מנת לבנות רשת הערוכה למחשוב על.

"אחרי חשמל, רשתות תקשורת הן המרכיב החשוב ביותר עבורנו ב-CERN. הפיזיקאים זקוקים להעביר את נתוני הניסוי לדטה סנטר בו הם מעובדים ונשלחים לשותפינו בכל העולם. כמו כן יש לנו אלפי עובדים הזקוקים לגישה לנתוני המחקר דרך המייל ודרך הרשת. כך שאם רשת הנתונים לא עובדת – CERN לא עובדת. ג'וניפר סיפקה את הרשת שתומכת בתפעול ובניסויים, כמו גם במרכז הנתונים", אמר טוני קאס, מנהל קבוצת תשתיות ה-IT ב-CERN.

"ג'וניפר גאה מאד לעבוד עם CERN ובהטמעת אוטומציה דינאמית, רשת תקשורת חזקה ותמיכה בארגון ולסייע לו בדרכו לפצח את התגלית המדעית הבאה ולהמשיך לעזור להבין את היקום המסתורי שלנו", אמר ג'יימס מורגן, סמנכ"ל מכירות לארגונים באזור ה-EMEA בג'וניפר נטוורקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים