ענקית המעבדים הגרפיים Nvidia פתחה מרכז פיתוח בתל אביב

המרכז עוסק בעיקר במו"פ בתחום הבינה המלאכותית, עם דגש על Deep Learning ● בשלב זה מועסקים בו 12 עובדים, אולם החברה מתכוונת לגייס עוד עשרות ● מנהל הפעילות בישראל הוא אבי שפירא

האם הרגולטורים יתערבו? אנבידיה

הענקית האמריקנית Nvidia פתחה באחרונה, בלי הרבה פרסום, מרכז פיתוח בתל אביב. ההחלטה התקבלה לפני כחודש, כשבמקביל לפתיחת המרכז בישראל היא פתחה מרכז דומה בדרום שבדיה.

בשלב זה מועסקים במרכז הפיתוח 12 עובדים והוא שוכן במשרדים ארעיים. המרכז עוסק בעיקר במחקר ופיתוח בתחום הבינה המלאכותית, עם דגש על Deep Learning. את הפעילות בישראל מנהל אבי שפירא, מהשותפים בחברת Graphic Remedy, שנמכרה ל-AMD תמורת כחמישה מיליון דולר.

Nvidia היא חברה ותיקה בענף – היא הוקמה ב-1993. מקימיה הם ין סואנג הואנג, שמשמש כמנכ"ל החברה, ואיתו כריס מקובסקי וקורטיס פריים.

החברה עוסקת בפיתוח מערכות גרפיות ממוחשבות. בראשית דרכה היא התמקדה בשוק הגיימינג, אך עם השנים החלה לבלוט בשוק המובייל, כמו גם בתחומי הבינה המלאכותית והמכוניות האוטונומיות.

קצב הגידול של Nvidia מהיר יחסית וב-2015 עמד המחזור העסקי שלה על מעל לחמישה מיליארד דולר.

נראה כי בכוונת החברה להגדיל את המרכז ולגייס עשרות עובדים נוספים. אינדיקציה בולטת לכך היא העובדה שבכנס שבו הודיעה Nvidia על הקמת מרכז הפיתוח בתל אביב היא ערכה תחרות בין סטארט-אפים שעוסקים בפיתוח טכנולוגיות בתחום ה-Deep Learning.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים