חודש אחרי ההשקה: 11 מיליון משתמשים לשירות Apple Music

אפל מטפסת בדרך ליעד שלה: לשלוט בשירות המוזיקה בסטרימינג עם 100 מיליון משתמשים, או מספר כפול מזה של כל המתחרים ביחד

גרסה חדשה ב-macOS - אחרי יותר משנתיים. Apple Music

חודש לאחר השקת שירות המוזיקה Apple Music צברה אפל (Apple) כ-11 מיליון נרשמים.

"אנחנו נרגשים לראות את המספרים האלה", אמר אדי קיו, סגן הנשיא הבכיר לתוכנה ושירותי אינטרנט. הוא הוסיף כי מתוך כמות זו, שני מיליון נרשמו לתוכנית המשפחתית המשתלמת יותר – 14.99 דולר לחודש למשפחה של עד שש נפשות, כאשר משתמש יחיד משלם 9.99 דולר. כל זה כאשר ישנה ציפייה שלאחר תקופת הניסיון החינמית לשלושה חודשים, כמות המשתמשים שלא יסירו את עצמם מהשירות ויהפכו באופן אוטומטי למשתמשים משלמים תהיה גדולה.

חודש יולי הביא עמו שיא ל-App Store עם 1.7 מיליארד עסקות, "עם תנופה ספציפית בסין", ציין קיו. "זה מביא את הסכום הכולל ששולם למפתחי אפליקציות ל-33 מיליארד – עלייה מ-25 מיליארד בסוף 2014".

באופן כללי, Apple Music קיבלה ביקורות אוהדות על השירות, כאשר רובן אינן מופנות לתוכן אלא לאופן השימוש. חלק מהמשתמשים דיווחו על תקלות כגון רשימות השמעה כפולות או רצועות חסרות תיוג. קיו הגיב באמרו ש-"אנחנו מודעים לכך שמשתמשים מסוימים חוו מספר בעיות ואנחנו שונאים לאכזב אותם, אבל אנחנו משחררים עדכונים במהירות האפשרית כדי לטפל בבעיות האלה".

אפל בהחלט שמה לה למטרה לשלוט בשירות המוסיקה בסטרימינג, כשמטרת העל שלה בנושא היא 100 מיליון משתמשים, או לחילופין להכפלת כל המשתמשים של שירותי המוסיקה בסטרימינג יחד – וכל זאת למרות כניסתה המאוחרת לתחום. כמו כן, בסתיו הקרוב אפל תרחיב את שירות ה-Apple Music גם למשתמשי אנדרואיד (Android) בגרסאות בטא.

"מה שכולנו רוצים זה פשוט טכנולוגיה ושירות ובעיקר בידור", אמר המפיק הוותיק, ג'ימי אייבין, שהפך לשכיר של אפל כשהחברה שהקים יחד עם ד"ר דרה, ביטס אלקטרוניקס (Beats Electronics), נרכשה על ידה בשנה שעברה תמורת שלושה מיליארד דולר. אך, לדבריו, השירות החדש עדיין עומד בפני אתגרים. Apple Music הושק ב-100 מדינות ובעיני אייבין, "לאנשים רבים שנמצאים מחוץ לארצות הברית עדיין צריך להסביר מה זה השירות הזה ואיך הוא עובד. כמובן שיש את העניין של בני דור המילניום, שרגילים לא לשלם על מוזיקה, ולהצליח לשכנע אותם שיש כאן משהו שיכול לשפר את חייהם."

"חשוב להבין שלא מדובר רק במתן גישה למוסיקה", סיכם אייבין. "מדובר בלבנות קהילה. אני שומע אנחות רווחה מצד האמנים על כך שסוף סוף יש להם אמצעים להיות נגישים למעריצים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים