תוכן שיווקי

P.Z. Projects השלימה את פרויקט שדרוג SharePoint ו-Project Server לגרסת 2010 במנא"י – מפעלי נייר חדרה

16/05/2011 13:47

בשנה האחרונה הפכה פלטפורמת 2010 SharePoint של חברת מיקרוסופט לתשתית הנפוצה ביותר לפורטלים ארגוניים וניהול מסמכים.
גרסת SharePoint 2010 החדשה, מהווה קפיצת מדרגה ביכולות ניהול הידע בארגונים. בין החידושים העיקריים – יכולות ניהול המסמכים המתקדם המאפשרת לנהל את מחזור חיי המסמך החל מרגע יצירתו (למידע נוסף). אחד השינויים הדרמטיים בגרסה החדשה היא התשתית המאוחדת בין ה-Project Server לבין ה-SharePoint לצורך הקמת מערכת ניהול הפרויקטים ארגונית.

חברת P.Z. Projects, בהנהלתה המקצועית של פנינה זינגר, MVP, מתמחה באפיון ויישום פתרונות מקיפים לניהול פרויקטים, מערכות EPM ו-SharePoint והינה Certified Partner של חברת Microsoft. בין הפרויקטים הבולטים שביצעה P.Z. Projects בתקופה האחרונה, היה שדרוג סביבת העבודה המשולבת של קבוצת חברות מנא"י. לפני מס' שנים ביצעה P.Z. Projects במפעלי נייר חדרה פרויקט הטמעת Project Server 2003 רחב היקף המשלב תהליכי עבודה, הטמעת המערכת EPM והדרכות משתמשים ברמות השונות. עם יציאת גרסת 2010 החדשה של ה-Project Server ו-SharePoint התבקשה P.Z. Projects לשדרג את הפורטל הארגוני ואת מערכת ניהול הפרויקטים לגרסת 2010, לאחד את סביבות העבודה השונות לכדי תשתית משותפת, ולהטמיע בארגון את מודול ניהול המסמכים החדש ואת חידושי 2010 EPM.

נתי פפירוביץ', מנהל תחום תשתיות ו-SharePoint ב-P.Z. Projects: "האתגר היה גדול במיוחד משום שסביבת העבודה כללה אתרים פרויקטלים מבוססי WSS 2.0,כמו כן, פרויקט השדרוג כלל הסבת Project Server מגרסת 2003 ל-2010 ושדרוג הפורטל הארגוני המבוסס על גרסת SharePoint 2007. כל זאת בתצורת ארכיטקטורה מבוזרת ומורכבת הכוללת מאות אלפי מסמכים ובשילוב הטמעת מודול ניהול מסמכים מובנה של 2010 SharePoint ללא הסתמכות מוצרי צד ג', בסדרי גודל כאלו, הוא עניין מורכב".

חברת P.Z. Projects ביצעה את הפרויקט ב-2 שלבים כאשר החלק הראשון היה הסבת מערכת ה-SharePoint לגרסת 2010 ובדיקות מסירה, לאחר מכן בוצעה הסבת המערכת ונתוני ה-Project Server 2003 לגרסת 2010 עפ"י ה-Best Practice של חברת Microsoft. בשלב זה ביצעה קב' הפיילוט (שכללה משתמשי SharePoint ומשתמשי Project Server) את בדיקות המערכת יחד עם צוות המהנדסים של P.Z. Projects כדי להכין את סביבת העבודה החדשה לדרישות הארגון ולמעבר לסביבת ייצור (Production).

לאחר שבוצעו הבדיקות ותועדו, החל השלב השני של הפעילות , שכלל הקפאת תצורה של המערכות הקיימות,הסבת נתונים מלאה, והכרזת המערכת כסביבת-Production.

שמחה קניגסבוך, מנהל מערכות מידע, מפעלי נייר חדרה: "הגרסאות המתקדמות של SharePoint ו-Project server מספקות מענה משופר לאתגרים הארגוניים הן בהיבט ניהול המסמכים והן בניהול פרויקטים מורכבים. השדרוג והסבת הנתונים שבוצעו ע"י חברת P.Z. Projects ע"פ תכנון מדוקדק, בזמן קצר וללא הפרעה ללקוחות המערכת היו ללא דופי. מקצוענות ושרותיות הם כנראה מתכון להצלחה".

במקביל לפעילות השדרוג וההסבה ביצעו מדריכי ומהנדסי P.Z. Projects הדרכות והכשרות מותאמות למשתמשים על המערכות החדשות תוך מתן דגש על החידושים והשיפורים במערכת החדשה ובכך למעשה הושלם הפרויקט.

כרמי זינגר, מנכ"ל P.Z. Projects: "בפרויקט השדרוג במנא"י סיפקנו ללקוח שירות מקצה לקצה באחריות כוללת שלנו על כל פרויקט השדרוג וההסבה, הכולל אפיון טכני ומתודולוגי, התקנה, הסבת תשתיות בסביבה מורכבת, הדרכה והטמעה בלו"ז מהיר ובהתאם לסטנדרטים של חברת P.Z. Projects, כל זאת בזכות הצוות המקצועי שלנו ושתוף פעולה מלא מצד הלקוח".

אירועים קרובים