עננים על ראשינו, הרוח איתן

פרק 2

כנס המנמ"רים החצי שנתי התקיים זו הפעם השביעית, במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות מנמ"רים בכירים, והנחו אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי. נושאיו המרכזיים היו הבינה העסקית במתכונתה החדשה ומיחשוב ענן. דיילי ציפי צפתה ותצפתה, קלטה ונקלטה, והרי הדיווח לפניכם.

אייל שני, CTO אורקל ישראל, אמר ש"הגביע הקדוש" הארגוני שאליו שואפים הוא נקודת אמת אחת

צבי צווייג, מנכ"ל מיה מחשבים, נציגת סאס בישראל, אמר, כי ניתוחים בעלי ערך נוסף, הכוללים BI, עומדים במקום גבוה בסדר העדיפויות של המנמ"רים

יואל יסקרוביץ, מנהל העסקים הראשי של טלדור, אמר, כי "אנחנו יוצאים מהמיתון ורואים המון השקעות בתחום התשתיות. לאחר הפסקה שהייתה בנושא, אנחנו רואים החלפה ושיפור תשתיות"

פלורה לוין, מנכ"ל BI Pro, הנחתה בכנס פאנל מנמ"רים בכירים בנושא BI. היא הציגה תמונה של בית מרקחת מבולגן בהודו, ואמרה, כי התמונה היא אנלוגיה למידע הארגוני ההולך ונערם, "ויש לנהלו ולמצוא את הידיים והרגלים ולשלוף את התרופה הנכונה בזמן הנכון ולא לסכן חיים. כמויות המידע הגדלות בארגונים משפיעות דרמטית על כלי הבינה העסקית".

שמעון הרץ, מנמ"ר פלאפון, אמר בפאנל, כי אין ניצחונות מהירים ב-IT בכלל, וגם לא ב-BI

עצמון מינס, סמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע, אגד תעבורה, אמר שכיום, "מושב הנהג באוטובוס הוא כמו קוקפיט של טייס - הכל ממוחשב"

נתן הרשקוביץ, מנמ"ר הרשות לניירות ערך, תיאר את מערכת ה-BI שהוטמעה ברשות, שמטרתה לאתר חריגות במסחר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים