תוכן שיווקי

Evolven הצטרפה לתכנית השותפים של CA Technologies

30/04/2018 13:32
CA Technologies

Evolven Software הישראלית, המספקת תוכנה לניתוח שינויים (Change Analytics), הודיעה על הצטרפותה כשותף מוסמך לתכנית השותפים של CA Technologies. מוצריהן של שתי החברות משווקים בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

במסגרת הסכם השותפות, Evolven ו-CA Technologies ירחיבו את האינטגרציה של Evolven Change Analytics עם פתרונותיה של CA Technologies בתחום ניהול ביצועי אפליקציות ובינה תפעולית, כולל המוצרים APM (ר"ת CA Application Performance Management) ו-UIM (ר"ת CA Unified Infrastructure Management).

אינטגרציה זו תאפשר ללקוחות יכולת ייחודית לקשר באופן אוטומטי בין אירועים ומדדים הקשורים לביצועים לבין השינויים בפועל שבוצעו בסביבות הענן ההיברידיות שלהם. הדבר יאפשר למשתמשים למנוע בעיות של ביצועים וזמינות, ולפתור אותן במהירות.

תוכנת Evolven Change Analytics עוקבת אחר כל השינויים שבוצעו בסביבות ענן היברידיות, מקצה לקצה. תוכנת Evolven משתמשת באנליטיקה מוגנת בפטנט, המבוססת על למידה ממוחשבת, כדי לנתח את השינויים שהיא מאתרת, תוך קורלציה למדדי הביצועים של CA, לתקלות ולטופולוגיה של טרנזקציות.

הפתרונות המשולבים מאפשרים ללקוחות משותפי: את הדברים הבאים:

  • האצת פתרון בעיות: קבלת רשימה של שורשי הבעיות, המבוססת על קורלציה וניתוח של מדדי ביצועים, התראות על תקלות ו-KPIs של CA, עם שינויים שאותרו על ידי Evolven .
  • זיהוי שינויים מסוכנים בשלב מוקדם: קבלת הודעות על שינויים בעלי סיכון גבוה, עוד לפני שהתגלתה בעיית ביצועים.
  • ניהול עקביות: זיהוי ההבדלים בין ובתוך סביבות כדי לסייע במניעת בעיות תפעוליות.
  • זיהוי שינויים לא מורשים: זיהוי שינויים שאינם קשורים לבקשת שינוי כלשהי שקיבלה אישור, המפריעים לתהליך ומהווים סיכון תפעולי גדול.

"אנו מאד שמחים להרחיב את פעילותנו עם חברה מובילה בשוק כמו CA", אמר סשה גילנסון, מנכ"ל Evolven. "קיימת סינרגיה חזקה בין Evolven Change Analytics לבין סל מוצרי טכנולוגיות תפעול ה-IT של CA, כגון CA APM ,CA UIM ו-CA Spectrum. כאשר משתמשים בהן ביחד רואים כי אינטגרציות אלו מביאות ערך רב ללקוחותינו במאמציהם להגיע לכמות קטנה יותר של אירועים, ל-MTTR מהיר יותר ולפרודוקטיביות משופרת".

"Evolven Change Analytics מתאים בצורה טבעית למוצרים עטורי הפרסים של CA בתחום ביצועי אפליקציות וניהול תשתית", אמר סודיפ דאטה, סגן נשיא לפיתוח מוצרים, Agile Operations, ב-CA Technologies.

לדבריו, "הגדלת  התובנות של מוצרינו בתחום ביצועי האפליקציות במרכזי נתונים מסורתיים, ענן היברידי ותשתיות ענן ציבוריות באמצעות הפתרון של Evolven, מאפשרת ללקוחות גם לראות כיצד שינויים בתשתית עשויים להשפיע על ביצועי אפליקציות".

אירועים קרובים