תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס לקוחות Talend 2018, יום ה' 25 בינואר, מלון שרתון, תל אביב

השבוע יתקיים המפגש הטכנולוגי השנתי של Talend ו-aQurate

21/01/2018 10:40
בנקים מדלגים לעידן הדיגיטל עם Talend

"אחד האתגרים המרכזיים של כל ארגון בעידן הנוכחי, נוגע ביכולת שלו להשתמש במידע המצוי ברשותו ולהפוך אותו לכלי עבודה בעל ערך עסקי", כך אמר יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate מקבוצת UCL, נציגת Talend בישראל.

לדבריו, "זהו עידן של צונאמי מידע שרק הולך וגדל, ונדרשת גישה שתתאים לעידן הנוכחי בכול הנוגע לאופן בו מנהלים את המידע ומזינים בו את המערכות העסקיות. זה יכול להיות בנק, קופת חולים, חברת תעופה, חברת תקשורת, משרד ממשלתי או לחילופין חברת היי-טק או סטארט-אפ".

"יותר ויותר ארגונים מבינים שהתשובה למרבית השאלות שלהם נמצאת במידע שכבר היום מצוי בידיהם, ושכדי להפיק ממנו תובנות ולהמיר אותו למהלכים עסקיים עליהם להצטייד בפלטפורמה טכנולוגית שתאפשר להם להתקדם לתוך העידן הדיגיטלי. Talend מציעה פלטפורמה כזו, פלטפורמה אחידה וכוללת לבניית Data Lake, כולל אינטגרציה עם מערכות בענן או בין עננים"

יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate, מקבוצת UCL. צילום: יח"צ

יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate, מקבוצת UCL. צילום: יח"צ

"אלו הסוגיות שיעמדו במרכז המפגש השנתי המשותף ל-Talend ו-aQurate, במסגרתו נציג מפת דרכים טכנולוגית של סוויטת פתרונות Talend, אפשרויות ניהול המידע שמציעה הסוויטה, וסיפורי לקוחות שמשתמשים בסוויטה ביומיום שלהם", מציין רודריק.

באירוע ישתתפו שני אורחים מהמטה האיזורי של Talend – בראיין פארינס, מנהל המכירות של החברה באירופה; ודוידא פלוסי, מנהל הפריסייל של החברה באירופה, שיציג מפת דרכים ולייב דמו של streaming data from your smartphones.

עוד ירצו באירוע: קוסטין מרזאה, CTO ב-aQurate שיציג Data Stewardship; עוז לוי, CTO ב-MatrixBI, שיציג Building future proof Data Lake using Talend & Hadoop; מתן זוהר, Disruptive Technologies Leader ב-Matrix Software Products שיציג Powering the future of your data; וסיפורי לקוחות בהם יציגו אילן רביד, CTO ב-Nova Lumos, ושריאל שרפי, R&D ב-MDClone.

גרטנר זיהתה את התנופה של Talend

Talend הינה ספקית של סוויטה מקצה לקצה לעולמות ניהול הנתונים – בין אם מדובר ב-ETL ,ESB לקישור בין אפליקציות ארגוניות, BPM לניהול תהליכים עסקיים, MDM לתמיכה בכלל התהליכים הנוגעים ליישויות משותפות בארגון, BRMS לניהול החוקה העסקית ו-DQ לטיב הנתונים.

המערכת גם תומכת בביצוע אינטגרציה וניתוח נתונים בזמן אמת (Streaming Data), והיא פעילה בתחום אינטגרציית נתונים ועולמות ה-Big Data. הסוויטה מבוססת קוד פתוח, ומאפשרת פיתוחים בשפת Java, דבר שמנגיש אותה לכל מפתח בכל ארגון, מאפשרת הטמעה שלה בכל סביבה, ללא הגבלות או צורך בהתקנות נוספות.

גרטנר (Gartner) זיהתה את הפריצה של החברה, ובמחקר ריבוע הקסם לתחום Data Integration Tools שהתפרסם לפני מספר חודשים, דיווחה על שינויי מגמה דרמטיים בנוף התחרותי של ספקיות פתרונות אינטגרציית המידע. בעוד שהספקיות הוותיקות ירדו במיקום שלהן ברביע ה-Leaders, הרי ש-Talend הייתה היחידה שעלתה בדירוג גרטנר לשנת 2017.

"Talend היא הספקית שמייצרת בשוק אינטגרציית המידע את אותו שיבוש (disruption) שיאפשר לארגונים 'לנגן' את המידע בקצב המהיר של עולם הדיגיטל", סיכם רודריק.

aQurate, מקבוצת UCL, מתמחה בכל הנוגע לניהול נתונים – בדגש על הטמעה של מערכות לאינטגרציית נתונים, טיוב נתונים, חקר נתונים, התממשקות מערכות אפליקטיביות למאגרי המידע הארגוניים ותשתיות Big Data. בראש aQurate עומדים יוסי רודריק, מנכ"ל החברה ומייסד קבוצת UCL; וקוסטין מרזאה, שותף בחברה, CTO שלה, ומי שהיה חלוץ הבאת אינפורמטיקה לישראל.

אירוע הלקוחות Talend 2018 יתקיים ביום ה' 25 בינואר במלון שרתון ת"א.
להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים