תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Commvault Connections Live

"קומוולט מספקת פלטפורמה אחודה, שמייתרת את הצורך בעוד פתרונות גיבוי"

25/12/2017 13:35
מגי שורק, מנהלת ערוץ השותפים במיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

"מהפכת המידע כבר כאן. ב-2020, כמיליון מכשירים חדשים צפויים לצאת בכל שעה", כך אמרה מגי שורק, מנהלת ערוץ השותפים במיקרוסופט (Microsoft) ישראל. "הקישוריות בין אנשים והמידע יוצרת מיליארדי מערכות יחסים חדשות, שמונעות לא רק על ידי נתונים אלא גם על ידי אלגוריתמים שמעסיקים לקוחות וקונים. תוכנות ניהול המידע וגיבויו, כמו גם תחומים אחרים, יהיו מושתתים על טכנולוגיות מבוססות אנליטיקה, כך שבכל רגע נתון ניתן יהיה לייצר תובנות עסקיות ולשלוף מידע במהירות. חברות הגיבוי יצטרכו להתאים את עצמן למצב על ידי מעבר לגיבוי בענן. לגבי קומוולט (Commvault) – העתיד כבר כאן, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבורנו ועבור לקוחותינו".

ספרי לנו על מיקרוסופט ועל פעילותה בתחום הענן.
"פלטפורמת הענן שלנו, Azure, כוללת מגוון רחב של שירותי ענן שממשיכים להתרחב בעודנו משוחחים. משתמשים בהם מפתחים ומומחי IT על מנת לבנות, לפרוס ולנהל אפליקציות, באמצעות רשת הדטה סנטרים הגלובלית שלנו. מיקרוסופט מעמידה לרשות הצרכנים כלים משולבים, DevOps ו-Marketplace – והכל על מנת לתמוך בבנייה יעילה של כל דבר, החל ביישומים ניידים פשוטים ועד לפתרונות אינטרנט מורכבים".

למיקרוסופט נכסים רבים, אבל ללא ספק, אחד הנכסים המרכזיים שלה הוא מערך השותפים הגלובלי, שמונה כ-60 אלף שותפים. אנחנו רואים בשותפינו מכפיל כח אמיתי וככאלה, הם מהווים חלק מההוויה הארגונית והעסקית שלנו. בעולמנו הגלובלי, מיקרוסופט מציעה לשותפיה המובילים, בין היתר, נגישות מיטבית ליצירת שיתופי פעולה בין שותפים, ובכך מציעה ללקוחותיה את שילוב הפתרונות הטוב ביותר העונה על צרכיהם.

מערך השותפים נמצא בלב האסטרטגיה של מיקרוסופט ל-2018. יותר מ-90% מההכנסות שלנו מונעות על ידי האקו-סיסטם של שותפינו.

אם לא די בכך, הרי שגם הרווחיות של שותפי הענן שלנו יוצאת דופן ושיעורה גבוה ב-19% בהשוואה לשותפים של חברות אחרות. מגוון השירותים הקיימים על פלטפורמת Azure עולה על ההיצע של כל ספק אחר בשוק – מה שיוצר עבור מיקרוסופט ועבור שותפיה שוק חדש בעל פוטנציאל עצום. מיקרוסופט הציבה לעצמה למטרה לסייע בהובלת תהליך הטרנספורמציה של שותפיה, על מנת למקסם את ההזדמנות הטמונה במהפכת הענן ובמהפכה הדיגיטלית. בנוסף, השקענו במחקר רחב שממפה את ההזדמנויות בתחום זה ומאפשר בניית מודלים שיבטיחו את ההצלחה המשותפת".

מה נעשה במסגרת שיתוף הפעולה שלכם עם קומוולט?
"קומוולט מציעה פלטפורמת ניהול נתונים המאפשרת העברה, ניהול ושימוש במידע On-Premise ובענן. בכך היא מסייעת לחברות ברחבי העולם לעשות שימוש חכם במידע, לקדם ערך ולהפיק תובנות עסקיות.

שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט לקומוולט, שהחל לפני 18 שנים, מאפשר ללקוחות מעבר בטוח, חכם וחסכוני לענן, תוך מקסום הערכים שבמעבר זה, לרבות גמישות, הפקת המיטב מהמידע הרב ועוד".

מה היתרון של קומוולט?
"קומוולט מספקת פתרון All In One, שמייתר את הצורך בפתרונות גיבוי וניהול מידע נוספים. ברגע שהמידע נמצא בארכיון ועבר קיטלוג ואינדוקס על ידי קומוולט, הגישה אליו יכולה להתבצע מכל מקום וכל מכשיר בצורה אמינה ונוחה, בעזרת יכולות החיפוש המתקדמות שהיא מציעה. החברה פיתחה מנוע לניהול חכם של כפילויות מידע, Dedup תכנתי ללא צורך בחומרה ייעודית כמו המתחרים. בנוסף, קומוולט מספקת אינטגרציה מול מספר סביבות וירטואליות, על מנת שתוכל להגן עליהן ולנהל אותן בצורה הטובה ביותר, ומערכת ניהול מרכזית בעלת ממשק אחיד, שמנהל גיבוי וארכיון באמצעות Stubs Points".

אירועים קרובים