תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - VeeamON Tour

גיבוי, דחיסת מידע והתאוששות יעילים ומהירים יותר

31/10/2017 13:32
יקי שאלתיאל, מנהל פיתוח עסקי של תחום התשתיות ההיברידיות בחטיבת PointNext של HPE. צילום: יח"צ

"יש שותפות ארוכת שנים בין Veeam ל-HPE" אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. "ב-2016 הזמינה HPE את Veeam להדק את הקשר ולהצטרף לתוכנית HPE Complete. השילוב בין פתרון ה-Availability המוביל של Veeam עם המסורת של HPE בכל הנוגע לשרתים, מערכות אחסון ומערכות מאוחדות, מאפשר ללקוחות לשגשג, בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית".

"הפתרון המשותף אף מסייע ל-Veeam לממש את פתרון הענן ההיברידי שלה ולאפשר ללקוחות, המחפשים פתרונות זמינות התומכים ביעדים הגבוהים של רמת שירות (SLOs), ליהנות מאחזור נתונים ואפליקציות בענן היברידי, באופן  יעיל, זריז, גמיש ואמין לכל סביבות הפעילות שלהם" מוסיפה ליברמן.

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

בעקבות כנס VeeamOn Tour שהתקיים בשבוע החולף, באושן, בגני התערוכה בתל אביב. שוחחנו עם יקי שאלתיאל, מנהל פיתוח עסקי של תחום התשתיות ההיברידיות בחטיבת PointNext, חטיבת השירותים והייעוץ של HPE.

מה מהות השותפות בין Veeam ל-HPE?
"בארץ, השותפות בין החברות קיימת מזה כארבע שנים ויש לנו מספר לא מבוטל של לקוחות ופרויקטים משותפים. בגדול, ניתן לומר כי פתרונות הזמינות המובילים של Veeam כלולים בחבילת הפתרונות של Complete HPE, על פי מודל של OEM. כלומר פתרונות Veeam מהווים חלק מהקטלוג של HPE ולקוח יכול לרכוש אותם לצד מערכת אחסון או שרתים או כל מוצר אחר שאנחנו מוכרים".

מדוע שלקוח ירצה לקנות פתרון משולב מעין זה?
"החיבור בין מערך האחסון והשרתים שלנו עם מוצרי ה-Availability והניהול של Veeam, מעניק ללקוחות את היכולת להשתמש בפתרונות הוליסטיים המקדמים את הפעילות שלהם, משפרים אמינות ומפחיתים משמעותית עלויות ומורכבות שימוש. שילוב הפתרונות החדשניים של Veeam עם הידע והניסיון של HPE בכל הנוגע לשרתים, מערכות אחסון ומערכות מאוחדות, מאפשר ללקוחות לשגשג בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית".

מה היתרונות המרכזיים הנובעים מאינטגרציה זו?
"האינטגרציה העמוקה ביותר באה לידי ביטוי באינטגרציה מלאה עם המוצרים הבאים שלנו: נימבל סטורג' (Nimble Storage) – מערך אחסון יעיל וחסכוני, 3PAR – מערך אחסון מתקדם מהנפוצים בישראל ו-StorOnce – מערך Backup TO Disk עם דה-דופליקציה ורפליקציה מובנים לטובת אחסון גיבויים, ולקינוח גם אינטגרציה עם StoreEver – משפחת הטייפים של HPE".

"אינטגרציה זו מעניקה ללקוח זמני גיבוי קצרים יותר, דחיסת מידע טובה יותר וזמן התאוששות מהיר יותר. השיפורים בגרסה האחרונה אפשרו למשל האצה של פי 20 לטובת Instant VM Recovery ישירות מתוך StoreOnce, ביצוע של Snapshots ישירות מתוך האחסון, גיבוי Multi Streams ועוד".

"באמצעות תוכנת Catalyst של HPE, ניתן להגיע לפריסה של Veeam בגמישות שלא הייתה אפשרית בעבר. תוכנה זו מאפשרת דה-דופליקציה מבוזרת, כך שלמעשה מידע עובר דחיסה פעם אחת, ונע דחוס ברחבי המערכת – החל מאתר מרוחק, דרך רפליקציה לאתר DR וכלה בארכוב. כל זה מתבצע מול Veeam באפס מאמץ אינטגרציה, משום שהכל מובנה מראש ברמת קוד המקור של Veeam. יכולת חשובה נוספת היא Full Virtual Synthetic – מקבלים גיבוי מלא בזמן שלוקח גיבוי אינקרימנטלי, על ידי העברת פקודה של Veeam ל-Catalyst, שמבצע את יצירת העותק המלא מתוך האינדקסים של הגיבוי הקיים".

אילו תכונות של Veeam Availability Suite הלקוחות אוהבים במיוחד?
"התכונה החשובה ביותר היא כמובן קלות ההתקנה ונוחות השימוש היומיומי. מדובר כאן בהבדל דרמטי כאשר משווים את זה למתחרים. היתרון הזה משמעותי מאוד בעיני הלקוחות ולא פעם המכירה נסגרת בזכותו".

אירועים קרובים