תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VeeamON tour, יום ד' 25 באוקטובר, אושן

"יש לבנות פתרונות ארכיטקטורה והגנת מידע בהתחשבות בעבר, בהווה ובעתיד"

כך אמרו מיכאל בורשטיין, בעלים ומנכ"ל משותף של טרה סקיי, ואופיר אבקסיס, מנכ"ל משותף בחברה, לקראת כנס Veeam on Tour

03/10/2017 11:43
מימין: מיכאל בורשטיין, בעלים ומנכ"ל משותף בטרה סקיי, ואופיר אבקסיס, מנכ"ל משותף. צילום: Yulia Photoart

טרה סקיי (TeraSky) מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות הגנה על המידע תוך מיפוי, איתור, בניית ארכיטקטורה והטמעה של מערכות מבוססות מחשוב ענן לסוגיו (פרטי, ציבורי, אחוד Hyper converged) וירטואליזציה, גיבוי ואחסון נתונים מבוססי תוכנה (Software Defined Storage) ומבוססי חומרה.

בשנת 2010, עוד לפני ש-Veeam פתחה משרד רשמי בארץ, זיהתה טרה סקיי כי Veeam מציעה טכנולוגיה מחוללת שינוי והתחילה לייצג אותה בישראל ולבצע פרויקטי הטמעה ואינטגרציה של פתרונות Veeam.

לקראת כנס Veeam on Tour שיתקיים ב-25 לאוקטובר באושן, בגני התערוכה בת"א, נפגשנו עם מיכאל בורשטיין, בעלים ומנכ"ל משותף של טרה סקיי, ועם אופיר אבקסיס, מנכ"ל משותף בחברה, על מנת לשמוע מהם על שיתוף הפעולה ארוך השנים עם Veeam.

כיצד ומדוע בחרתם לשתף פעולה עם Veeam, עוד לפני שהחברה החליטה לפתוח סניף מקומי?
"Veeam תמיד נמצאת צעד אחד קדימה לפני כולם. כמו היום, גם אז. טרה סקיי, כחברה אשר בוחרת לעבוד עם מוצרי התוכנה המובילים והחדשניים בשוק, החוזים את הטרנדים העתידיים ולעיתים אף מכתיבים אותם, הימרנו על Veeam ואכן כשנתיים לאחר ההימור המוצלח שלנו פתחה ורד ליברמן את הסניף הישראלי של החברה. שיתוף הפעולה שלנו נבנה נדבך על נדבך", אמר בורשטיין.

לאורך השנים הוציאה החברה גרסאות חדשות, יישומים חדשים ושיתופי פעולה טכנולוגים חדשים – כיצד אתם שומרים על בקיאות מלאה?
"טרה סקיי מובילה את השוק בתחום ההטמעות של הגנת מידע, ובפועל רשמה את מספר ההטעמות הגבוה ביותר, בהשוואה למתחרים. על מנת שהמומנטום הזה ימשך, החברה משקיעה משאבים רבים בהכשרת עובדיה ומקפידה על עדכון מתמיד של העובדים בטכנולוגיות השונות".

"המומחים שלנו לומדים את כל הטכנולוגיות והגרסאות החדשות ש-Veeam מוציאה, כתף אל כתף, עם עובדי Veeam עצמם. הצוות שלנו המתמחה בהגנת מידע וזמינות מידע, הוא צוות ותיק עם ניסיון של עשרות שנים, עם ראייה כוללת של השוק ויכולת לתפור את הפתרון האידאלי עבור כל לקוח ולקוח", אומר אבקסיס.

"הצוות שלנו מבוסס על מומחים שעסקו בהגנה על המידע עוד ב-MBI", מציין בורשטיין בגאווה, ומסביר כי מדובר בחברה מובילה נוספת שהקים באמצע שנות ה-80, ופעלה למעלה משני עשורים בהצלחה מרובה.

"כמקצוענים, אנחנו מבינים שהעולם משתנה ולכן מקפידים על ההכשרות של העובדים שלנו. הראייה המערכתית שלנו, מאפשרת לנו לבנות פתרונות ארכיטקטורה והגנת מידע תוך התחשבות בעבר, בהווה ובעתיד."

אילו יישומים של Veeam אהובים עליכם במיוחד?
"בעיני המאפיין החשוב ביותר, ואהוב ביותר עלינו ועל הלקוחות, הוא הידידותיות למשתמש", אומר אבקסיס. "זה נכון שהפתרון מציע אינסוף יכולות מתקדמות שהפכו את מערך ה-IT כולו ליעיל יותר, מאורגן ואמין, אולם בשורה התחתונה – מוצר שמכביד על המשתמשים, מסבך את העניינים – גם אם יהיה הכי מתקדם – ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ לשוק.

במקרה של Veeam, לא רק שהמוצר מתקדם, מתוחכם ומשתנה באופן מתמיד בהתאם להתפתחויות השוק, אלא גם user friendly ולכן הוא מצליח כל כך".

"אנחנו גם אוהבים את היציבות של המוצר ואת מערך התמיכה היעיל, קשוב, מקצועי וזריז של החברה. העובדה אגב, ש-Veeam  נכנסה בשנה האחרונה  גם לסביבה הפיזית המסורתית, מסייעת לנו מאוד והופכת את Veeam לפתרון המועדף עלינו, כמובן בהתאמה לדרישות הלקוח", מוסיף בורשטיין.

אירועים קרובים