תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Dynatrace Perform TLV, יום ג' 27 ביוני, גלריית דובנוב

Dynatrace: מובילת השוק בתחום ניטור ביצועי האפליקציות שנה רביעית ברציפות

20/06/2017 13:21

Dynatrace, מובילה עולמית בפתרונות לניהול ביצועים בעידן הדיגיטלי, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, דורגה על ידי חברת המחקר העולמית גרטנר (Gartner) כספקית העולמית המובילה של פתרונות לניטור ביצועי אפליקציות, APM (ר"ת Application Performance Monitoring) שנה רביעית ברציפות.

בתחילת השנה דורגה Dynatrace כמובילת תחום ניהול וניטור ביצועי אפליקציות (Application Performance Monitoring Suites) וכמובילה ברביע הקסם של גרטנר שנה שביעית ברציפות.
Dynatrace דורגה כמובילת שוק בזכות נתח השוק של החברה במהלך שנת 2016 שהתפרסם בדו"ח של גרטנר, "Market Share: All Software Markets, Worldwide ,2016".

במהלך השנה האחרונה הרווח של Dynatrace צמח למעל ל-400 מיליון דולר, מה שממקם את החברה שוב כמובילת שוק ה-APM בפער של כמעט פי שניים מהחברה במקום השני.

Dynatrace מובילה את הדור החדש והמתקדם של פתרונות ניהול וניטור ביצועי אפליקציות. פתרונות החברה מסייעים ללקוחותיה לנטר, לנהל ולצפות בערוצים הדיגיטליים ובאפליקציות מנקודת המבט של משתמש הקצה.

למעלה מ-8,000 ארגונים משתמשים בתובנות אלה כדי לשלוט במורכבות האפליקציות, להשיג זריזות תפעולית, ולהגדיל את ההכנסות באמצעות יצירת חוויות משתמש איכותיות ונעימות עבור לקוחותיהם.

גיל גבעתי, מנהל פתרונות Dynatrace בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר כי "אף חברה בתחום לא משקיעה ב-R&D כמו Dynatrace".

"בעוד שהמתחרים משקיעים רבות בקמפייני פרסום ושיווק רחבי ידיים, הצוות הטכני המצוין של Dynatrace, הכולל מעל ל-500 אנשי צוות מיומנים, מוביל ומשדרג על בסיס קבוע את יכולות הניהול והניטור של פתרונות החברה".

לדבריו, "Dynatrace היא חברת ה-APM הראשונה שביססה את פתרונותיה על בינה מלאכותית ומספקת פתרון ניהול וניטור אוטומטי לחלוטין. בנוסף, ל-Dynatrace יש מגוון רחב של שיתופי פעולה עם פתרונות הענן והטכנולוגיה המובילות בעולם כגון Red Hat, AWS, Docker ועוד".

כמדי שנה, מארחת מטריקס את Dynatrace Perform TLV .

השנה המפגש יתקיים בגלריית דובנוב בתל אביב, ביום שלישי ה-27 ביוני, ויתחיל בארוחת בוקר מפנקת. במרכז המפגש תהיה הרצאתו העדכנית של מייקל אלן, סגן נשיא לאזור EMEA ב-Dynatrace.

במפגש יהיה ניתן להתעדכן ממקור ראשון כיצד Dynatrace יכולה לסייע לארגון שלכם להשתלב באתגרים שמציב השינוי הדיגיטלי ההכרחי היום. בנוסף, נחשוף את האורחים לשני סיפורי לקוח ונערוך הדגמה חיה מרתקת, שתכיל יכולות ניטור מתקדמות וייחודיות, יחד עם טריקים מגניבים ופיצ'רים חדשים.

אירועים קרובים