תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2017, יום ד' 7 ביוני, LAGO

Suse הופכת לחברה הגדולה בעולם בתחום ה-OpenStack ו-Cloud foundry

לדברי דורון אופק, מנהל Suse ישראל, "המגמה היא לספק פתרונות קוד פתוח לארגונים בכלל תחומי ה-IT"

14/05/2017 14:25
דורון אופק, מנהל פעילות SuSE בישראל. צילום: ניב קנטור

עם השלמת רכישת נכסי הענן (פלטפורמות Helion ו-Stackato) מ-HPE, הופכת Suse בימים אלה לתורמת הקוד הגדולה ביותר בעולם בתחום פיתוח טכנולוגיות הענן.

העסקה התאפשרה תודות למיזם המשותף במסגרתו נרכשו עסקי התוכנה של HPE על ידי תאגיד מיקרו פוקוס (Microfocus), אשר Suse בבעלותו. במסגרת המיזם הוחלט להעביר את מוצרי הענן של HPE ל-Suse, והאחרונה מונתה לספק המועדף של HPE בכל נושאי Linux וטכנולוגיות ענן.


בעקבות השינוי שודרג מעמדה של Suse בארגון ה-Cloud foundry, ומנהל הטכנולוגיות של החברה, ד"ר תומאס די ג'יאקומו, מונה לדירקטוריון ה-Cloud foundry.

דורון אופק, מנהל Suse ישראל, הסביר כי "אנחנו שואפים לתת פתרונות קוד פתוח לארגונים מעבר ל-Linux כמערכת הפעלה. ברכישה האחרונה העברנו אלינו את כלל הצוותים שעסקו בפיתוחי הענן השונים ב-HPE ואלה מוזגו עם פיתוחי Suse בתחום ה-Openstack וב-Cloud foundry".


לדבריו, "מדובר במעמד ייחודי, שכן Suse מקבלת כעת את האפשרות להוביל את ה-Cloud foundry כשחקנית מרכזית ותורמת הקוד הגדולה ביותר".

"היכולת הזו מאפשרת לנו תאימות מקסימלית לסטנדרטים העדכניים ביותר בשוק והופכת את Suse לחברה הגדולה ביותר והצומחת ביותר בתחום. גם בישראל אנו עדים לאימוץ של טכנולוגיות Suse בשוק כחלק מהמגמה העולמית של אימוץ טכנולוגיות ענן ואחסון מבוסס תוכנה (SDS)".

אירועים קרובים