תוכן שיווקי

ווי אנקור ו-Security HPE קיימו שולחן עגול ממוקד לקוחות מהמגזר הציבורי

02/04/2017 11:55
משמאל לימין: שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור; אייל דאלי, מנהל פעילות HPE Security בישראל; אריאל סלפטר, מנהל חטיבת התוכנה של HPE בישראל; עמי סויסה, מנהל טכני ב-HPE Security. צילום: יח"צ

רגע לפני היציאה לחופשת הפסח, הגיעו ביום ה', ה-23.03.17, מנהלי אבטחת מידע למלון הבוטיק הרמוני בירושלים, לשולחן עגול שהוקדש כולו לחדשות ועדכונים בעולמות של ניהול אירועי אבטחת מידע (Arcsight), אבטחת תוכנה (Fortify) הצפנה והתממת מידע (Voltage), פתרונות מבית Security HPE.

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, פתח ואמר כי "אתגרי אבטחת המידע והסייבר הולכים ומתעצמים. בכל יום אנחנו עדים לאיומי טרור וסייבר, תקיפות, אובדן וגניבת מידע, התקפות כופר ועוד".

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, ואייל דאלי, מנהל פעילות , HPE Security בישראל. צילום: יח"צ

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, ואייל דאלי, מנהל פעילות , HPE Security בישראל. צילום: יח"צ

"טיפול באירועי סייבר הפכו שגרה בחיי היומיום של מנהל אבטחת המידע בארגונים. אם נתבסס על המגמות בישראל ובעולם בכלל, התקפות הסייבר יהפכו רבות, כואבות יותר וקשות יותר למניעה ולפתרון".

לדבריו, "חטיבת אבטחת מידע והסייבר של ווי אנקור מלווה ארגונים מובילים בישראל ביישום טכנולוגיות לאיתור, ניהול ותגובה של אירועי אבטחת מידע".

אייל דאלי, מנהל פעילות HPE Security בישראל, אמר כי "שנת 2016 הייתה שנה רוויית ההצלחות שכללה זכייה במכרזים גדולים וסופר-אסטרטגיים בשבילנו, בעזרתם אנחנו ממשיכים להרחיב את מעגל הלקוחות שלנו ולבסס את מעמדנו בישראל".

"שמחנו להציג את החדשנות וה-Road Map בעולמות האנליטיקה והתחקור והאינגרציה לסביבת ה-Arcsight. מוקדם לומר, אבל עוד הרבה דברים חדשים ומעניינים צפויים בקרוב".

עמי סויסה, המנהל הטכני ב-HPE Security. צילום: יח"צ

עמי סויסה, המנהל הטכני ב-HPE Security. צילום: יח"צ

עמי סויסה, המנהל הטכני ב-HPE Security, שהציג את פתרון התממת המידע של HPE Voltage, אמר כי "ארגונים רבים ובתוכם ציבוריים יצטרכו ליישר קו עם ה-GPDR למרות שרובם אינם חייבים, לטובת הגנה והענקת בטחון לשמירת מידע אישי ורגיש".

היטיב לתאר את חוויית הלקוח רועי לאופר, מנהל אגף הסייבר ברשות שדות התעופה, באמרו כי "מהרגע הראשון צוות אבטחת המידע והסייבר של ווי אנקור הפגין מקצועיות, הקשבה ויצירתיות".

לדבריו, "ווי אנקור ביחד עם אנשי Security HPE השכילו לתפור עבורנו פתרון ניהול אירועי אבטחת מידע מבוסס Arcsight תוך מענה על כל הדרישות הטכנולוגיות, הטמעה ומתן שירות יוצא מן הכלל.

אירועים קרובים