תוכן שיווקי

תוכנת מסופונים לפריוריטי – מחסן וניהול מלאי, טכנאים, אנשי מכירות, נהגים ועוד!

26/03/2017 10:59
לבצע בקלות כל פעולה נדרשת בסמארטפון

נגבסופט עוסקת בפיתוח ושיווק פתרון מובייל פורץ דרך: תוכנת מסופונים המאפשרת לאנשי שטח בארגון שעובד עם תוכנת פריוריטי (Priority Software) לבצע כל פעולה נדרשת באמצעות אפליקציה נוחה וידידותית בסמארטפון.

שם האפליקציה: Mobile4ERP. האפליקציה עובדת על סמארטפונים וטאבלטים בכל הגדלים, תומכת במכשירי אנדרואיד, iPhone ו-iPad, כולל מסופונים יעודיים למחסן וניהול מלאי עם קורא ברקוד מובנה.

Mobile4ERP מגיעה מוכנה ועובדת וכוללת בתוכה ללא תוספת תשלום את כל האפליקציות הבאות:
● אפליקציה למכירות שטח
מנגנון ביצוע הזמנות והצעות מחיר ידידותי מהיר ויעיל, קטלוג מוצרים כולל תמונות, לקוחות, ניהול סדר הגעה ללקוחות, הצעות מחיר, דו"חות מוכנים לשימוש כולל אובליגו, גביה וסליקת אשראי, היסטוריית מכירות לפי מוצר ולקוח ועוד.

● אפליקציה לשירות וטכנאי שטח
ניהול קריאות שירות שיבוץ טכנאים, דיווח חלקים, ניהול מחסן טכנאי, דיווח תקלות ותיקונים, דיווח שעות עבודה, הפקת מסמכים ודו"חות מתוך הסמארטפון, החתמת הלקוח על גבי מסך הסמארטפון, גביה וסליקה, צילום ושיוך אוטומטי כנספח לקריאה בפריוריטי, ניווט ומסלולים על גבי מפה ועוד.

● אפליקציה לדרישות, הזמנות ואישורי רכש
פתיחת דרישות רכש והזמנות רכש, מערכת אישורים לרכש על גבי הסמארטפון תומכת BPM וסכומים, קטלוג פריטים, ספקים, דו"חות רכש ועוד.

● אפליקציה ל-WMS ניהול מחסנים ומלאי תומכת ברקוד
תמיכה בתהליכים של ליקוט להזמנות, אחסון, ספירות מלאי, השמדות, החזרות מלקוח, העברות בין מחסנים, קליטה למחסן, מספרים סידוריים, אצוות, מיקומים ואיתורים, דו"חות מלאי וכל תנועות המלאי כולל תמיכה בהתאמות הפרטיות.

● אפליקציה לניהול נהגים, מעקב אספקות POD
ניהול  ובקרה על העמסות ופריקות של משאיות וכלי רכב, תכנון מסלול הפצה, החתמת הלקוח על גבי הסמארטפון, מסלולים על גבי מפה, תמיכה במשימות גביה והחזרת פריטים מלקוחות, דו"חות ועוד.

● אפליקציה לדיווחי יצור
דיווח לפקודות עבודה בעזרת ברקוד, דיווח להרכבות, משיכות ידניות, ניהול איכות, וכל מה שנדרש על רצפת הייצור בדיווח ישיר מטאבלט, סמארטפון או מסופון מוקשח קורא ברקוד.

● אפליקציה לדיווח לפרויקטים
דיווח שעות לפרויקטים לפי פעילויות, כולל דו"חות דיווח.

● אפליקציה לדיווח נוכחות והעדרויות
דיווח נוכחות והיעדרויות אוטומטי וידני כולל חתימת מיקום ובקרות נדרשות.

● אפליקציית קשרי לקוחות CRM לשטח
ניהול הזדמנויות מכירה, לידים, משימות, לקוחות ואנשי קשר, מבט 360 על לקוחות ודו"חות מוכנים לשימוש.

● מחולל למיישם, מתכנת פריוריטי

Mobile4ERP מגיעה עם יכולת לפתח ולתמוך בכל ההתאמות הפרטיות במערכת פריוריטי, כאשר כל הנדרש הינו ידע במחוללים של פריוריטי בלבד.

נגבסופט

נגבסופט

לדברי נועם קסטלר, מנכ"ל נגבסופט, "החברה הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי קבוצה של מנהלים ושותפים יוצאי פריוריטי סופטוור (אשבל לשעבר) ובעלי נסיון של עשרות שנים בתחום התוכנה לארגונים: נועם קסטלר-מנכ"ל; מיכה בר-און, מנהל המוצר; גרישה וינביץ', מנהל הטכנולוגיה; ומרסלו איינהורן, מנהל מחקר ופיתוח".

"האפליקציה Mobile4ERP הינה מוצר משלים לפריוריטי ומגיעה עם מחולל יישומים פתוח לשימוש הלקוח, אשר תומך בכל מודול הנמצא בפריוריטי לרבות בכל ההתאמות הפרטיות שבוצעו, כולל תהליכים וחוקים עסקיים, מסכים, דו"חות, מסמכים, תוכניות וכו', ומאפשר התאמה מדויקת של האפליקציה כמו כפפה ליד".

"האפליקציה תומכת בעבודה offline/Online כלומר ממשיכה לפעול ביעילות גם כאשר אין תקשורת או תקשורת איטית".

קסטלר מוסיף כי "האפליקציה עובדת כבר בעשרות חברות בהצלחה ואנו נהנים מהרעיונות הטובים שהמשתמשים מעלים. את הטובים והמעניינים שברעיונות אנחנו מפתחים ומכניסים לתוך האפליקציה כך שכלל המשתמשים נהנים מ'חוכמת ההמונים'".

נגבסופט Mobile4ERP
[email protected]

אירועים קרובים