תוכן שיווקי
לקראת אירוע - EMET OEM TECH DAY, יום ד' 30 נובמבר, East תל אביב

"לאמת OEM יש את היכולות והניסיון להטמיע פתרונות תוכנה של ארגונים – על גבי החומרה שלנו"

לדברי יואל יעקבסן, CTO אמת מחשוב, "אנו מאפשרים לחברות להתמקד בצד הפיתוח של התוכנה, בעוד אנו עושים את בניית החומרה" ● "אנו מייצרים עבור הלקוחות את התשתית עליה הם מתקינים את התוכנה שלהם"

22/11/2016 12:33
יואל יעקבסן, CTO אמת מיחשוב. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"המסר שלנו ליצרניות תוכנה הוא שלאמת OEM יש את היכולות והניסיון אשר נדרשים, על מנת להטמיע את פתרונות התוכנה שלהן – על גבי החומרה שלנו", כך אמר יואל יעקבסן, CTO אמת מחשוב.

יעקבסן התראיין לקראת כנס שעורכת חטיבת ה-OEM באמת מחשוב, תחת הכותרת EMET OEM TECH DAY. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום רביעי, ה-30 נובמבר, באולם אירועים East, רחוב קרמינצקי 12, תל אביב.

חטיבת OEM של אמת מחשוב, אמר יעקבסן, "מייצרת מערכות מחשוב עבור חברות תוכנה, אשר מוכרות את התוכנה שלהם – במסגרת משולבת חומרה עם רכיבי IT".

לדבריו, "אנו מאפשרים לחברות אלו ולחברות דומות להן, להתמקד בצד הפיתוח של התוכנה. אנו באמת OEM עושים את בניית התשתיות: את תכנון החומרה, התקנת רכיבי התשתית, הלוגיסטיקה, הטיפול בתקלות ואת כל מה שסביב להתנהלות מול חומרה. ללקוחות הבוחרים בכך אנחנו נתקין גם את התוכנה שלהם, נבצע את סט הבדיקות הנדרש, ונשלח את המערכת ללקוח הסופי".

לדברי יעקבסן, "הייחוד שלנו הוא ביכולת לנתח ביחד עם הלקוח את דרישות היישום ומבנה התוכנה, ולתרגם אותם למונחי חומרה ותשתיות. מאחר ואמת מחשוב הינה מהמובילות בארץ בכל תחומי ה-IT השונים, אזי הייחוד שלנו כספק OEM מתעצם משמעותית מאחר ואנחנו עוטפים את הלקוח לא רק בהקשרי מחשוב אלא גם בהקשרי אחסון, תקשורת, וירטואליזציה, אבטחת מידע וכו".

לחבר לחשמל ולהדליק

"אנו מספקים את השירות הזה עבור ספקיות אבטחת מידע, חברות אחסון, חברות בתחום הבדיקות לעולם המוליכים למחצה, ארגונים בעולם התעשיות הביטחוניות, לחברות בתחום ההדפסה, ועוד".

יעקבסן ציין כי "מה שקורה בעולם הטכנולוגי, מהפכות-העל המתחוללות בעולם המחשוב הכללי, משפיעות גם על תחום זה – במונחי עיבוד המחשוב, אחסון ורישות. הדבר משפיע על הדרך בה חברות תוכנה נערכות לקניית חומרה. כך, למשל, אנו מבחינים במגמה של מעבר מקנייה של רכיבים בודדים – למערכות מוכללות".

כך, הוסיף, "אמת OEM הקימה באחרונה גוף בתוך החברה, אשר מתמחה במערכות מוכללות, Rack Scale Computing, לטובת חברות אשר מספקות 'משהו' כשירות, XaaS, ולשם כך מסתייעות בבנייה של ארונות מחשוב, כאשר כל ארון הוא מערכת. מה שאנו נותנים ללקוח זו יכולת לקבל ארונות בנויים ומותקנים, כאשר כל שנדרש הוא לחבר לחשמל ולהדליק אותם".

מסר נוסף, ציין, "הוא שאנו, באמת OEM, חיים את חזית הטכנולוגיה. לכן כאשר ארגון כלשהו שוקל את בנייתה ואת הטמעתה של ארכיטקטורה חדשה, או ביצוע של שינוי בארכיטקטורה הקיימת – עליו לדעת כי יש לו בית, שם יוכל  לבוא להתייעץ עימנו. זאת, על  מנת שהמערכת הבאה שהוא בונה תוכל לנצל את מה שהעולם הטכנולוגי יודע לספק".

כיום, אמר יעקבסן, "כאשר אנשים מבינים את החדירה של הענן, ואת התועלות שבו, כאשר חברות תוכנה מוכרות את מוצריהן ושירותיהם בתצורת SaaS – כדאי לשקול מעבר לענן פרטי. אנו באמת OEM יכולים לבנות לארגונים ענן פרטי ובכך למנוע כל מיני עלויות נסתרות, המגיעות כשהולכים לענן הציבורי. כך, אנו מספקים ללקוח הארגוני גמישות וחיסכון משמעותי בהוצאות לאורך זמן".

"המיקוד הוא בלקוחות שלנו", סיכם יעקבסן. "יצרניות תוכנה, המטמיעות את פתרונות התוכנה שלהן על גבי החומרה של אמת OEM, ומוכרות מערכת מושלמת או תוכנה 'בענן' ללקוח הסופי".

אירועים קרובים