תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

רד-האט מוקמה ברביע "בעלי חזון" של גרטנר לתשתיות וירטואליזציית שרתי x86 ל-2016

רד-האט היא החברה היחידה שמוקמה ברביע זה של ריבוע הקסם ● ההערכה מבוססת על שלמות החזון ויכולת הביצוע

14/08/2016 09:07
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי Red Hat Enterprise Virtualization מוקמה על ידי גרטנר (Gartner) כחברה היחידה ברביע "בעלי חזון" (Visionaries) של ריבוע הקסם לספקי תשתיות לווירטואליזציה של שרתי x86, אוגוסט 2016.

לצפייה בדו"ח המלא לחצו כאן.

עם Red Hat Enterprise Virtualization, חברות ברחבי העולם בונות בסיס עבור טכנולוגיות עתידיות, תוך שילוב של טכנולוגיות קיימות עם תשתית וירטואליזציה פתוחה, שניתנת להרחבה והנה בעלת ביצועים גבוהים.

ריבועי הקסם של גרטנר מבוססים על ניתוח קפדני לשלמות חזון ויכולת ביצוע של ספקים. על פי גרטנר, "כ-80% מעומסי עבודה של שרתי x86 הם וירטואליים, אבל טכנולוגיות וירטואליזציה הופכות ליעילות יותר, תומכות ביותר עומסי עבודה ופיתוח אג'ילי. מחיר, מודרניזציה ומקרי שימוש ספציפיים, מביאים ארגונים לפרוס טכנולוגיות וירטואליזציה שונות, ולעתים קרובות מספר מהן".

Red Hat Enterprise Virtualization משמשת כפלטפורמת תשתית וניהול פתוחה עבור שרתים ותחנות עבודה, ויש לה יכולות אבטחה מוצקות. היא בנויה על טכנולוגיות Red Hat Enterprise Linux ו-KVM (ר"ת Kernel-based Virtual Machine) שפותחה במרכז הפיתוח של רד-האט ברעננה, ומאפשרת ללקוחות לבצע וירטואליזציה של יישומים מסורתיים ושל יישומי ענן טבעיים.

כחלופה פתוחה, היא מציעה פלטפורמה עתירת ביצועים שהנה עמידה בפני תקלות ומאובטחת יותר, עבור סביבות Linux ו-Windows וירטואליות המשמשות למשימות קריטיות.

לתמוך במגוון רחב של עומסי עבודה קריטיים

רד-האט מפחיתה את העלות והמורכבות של מכונות וירטואליות קנייניות (VM), וזאת דרך עלויות משופרות, פעילות בין-מערכתית, והאג'יליות של וירטואליזציה.

כשהיא מגובה על ידי אקו-סיסטם של שותפי תוכנה וחומרה מוסמכים, מציעה Red Hat Enterprise Virtualization ביצועים, יכולת התרחבות וגמישות ללא תחרות, כדי לתמוך במגוון רחב של עומסי עבודה קריטיים.

גונאר הלקסון, מנהל מוצרי Linux ווירטואליזציה ברד-האט, אמר כי "ארגונים רבים מחפשים אלטרנטיבה פתוחה לפתרונות וירטואליזציה קנייניים, כדי להשיג יעילות ופעילות בין מערכתית טובות יותר, וכדי לגשר את התשתית המסורתית שלהם עם עומסי עבודה בענן באמצעות OpenStack או פלטפורמות אחרות".

לדבריו, "כחברה היחידה ברביע בעלי החזון בריבוע הקסם של גרטנר, אנו מאמינים כי מיצובה של רד-האט בריבוע הקסם מחזק את החדשנות המתמשכת שלנו, התנופה והחזון החזק, לאלטרנטיבה של וירטואליזציה פתוחה ובעלת ביצועים גבוהים".

כדי לדעת יותר על רד-האט לחצו כאן.

אירועים קרובים