תוכן שיווקי

טכנולוגיה היא הכרטיס שלנו לחזית המרוץ לבית הלבן

18/07/2016 14:43
מרקו קומאסטרי, נשיא ומנכ"ל CA Technologies לאזור EMEA

כתב: מרקו קומאסטרי, נשיא ומנכ"ל CA Technologies לאזור EMEA

לאחרונה נשאלתי מי יהיה ברשימת המוזמנים לארוחת ערב חגיגית שאני חולם עליה. איפה להתחיל? קשר יובנטוס, פול פוגבה, כמובן, ואגדת הסקי אלברטו טומבה בהחלט יהיה בחלק העליון של הרשימה.

בעת שאני דן בזה, עלה בדעתי כי תרחישי ה"חלום" האלו הם כבר לא "חלומות", והם קרובים יותר למציאות מאי-פעם. בסדר, אני לא יכול לבשל לחבר'ה האלה את ה-Risotto al Marinara שלי (אם כי המכשול הגדול ביותר כאן הוא כישורי הבישול שלי), אבל אני יכול לגשת למידע עליהם, ואף לתקשר איתם, הודות לטכנולוגיה וללייקים של טוויטר (Twitter).

כלכלת האפליקציות נותנת לנו גישה לנתונים באופן גלובלי, יותר מאשר אי-פעם בעבר, ולא משנה היכן אנו נמצאים. קחו לדוגמה אותי: אני איטלקי שחי בשוויץ – ורוב עמיתיי הם גם כן אירופאים, אבל כאשר מתקיימות מדי ארבע שנים הבחירות לנשיאות ארצות הברית, כולנו שמים לכך לב.

גישה לחדשות – קרוב לזמן אמת

פעם יכולנו לראות רק את עיקרי הדברים (Highlights), או Lowlights, תלוי בנקודת המבט מאירועי הקמפיין במהדורות חדשות יומיות או בעיתונים. אבל עכשיו יש לנו גישה לחדשות, קרוב לזמן אמת, כמעט מכל מקום על פני כדור הארץ, כך שמבט מקרוב על אירועים עולמיים עיקריים הוא רק במרחק של לחיצה או דפדוף בין המסכים. אנחנו כבר עובדים בדיוק על זה עם אפליקציית CNN Politics.

האתגר האמיתי לגבי אפליקציה כזו הוא גם אחת העוצמות הגדולות של כלכלת האפליקציות: נתונים. הרבה נתונים. הבחירות מייצרות במהירות נתונים על כל דבר, החל מסקרים ועד לאיסוף תרומות, בכל שניה של כל יום. כיצד אנו מנהלים את הנתונים האלה? עם CA API Management.

מחקר מלפני מספר שנים הדגיש כי רק 0.5% מהנתונים עוברים ניתוח. באפליקציה שמספקת מידע כה חשוב למשתמשיה, אנחנו צריכים יותר מזה. CA API Management מסוגלת לאסוף ולעבד כמויות גדולות של נתונים – במקרה של האפליקציה שלנו אלו הם נתוני בחירות – כדי להפוך אותם לקלים יותר להבנה.

קל, נגיש ורלוונטי

האתגר עדיין נשאר. אולם, במונחים של כמות הנתונים – גם אם הנתונים נותחו – עדיין יש הרבה מהם. כיצד CNN ו-CA מחליטות מה רלוונטי עבור המשתמש – הבוחר?
אנו לא עושים זאת. המשתמש הוא שעושה זאת. אנו עשויים להתקדם במהירות כשמדובר בטכנולוגיה. אולם, כמי שמשתמשים בטכנולוגיה, אנו רוצים שהדברים יהיו קלים, נגישים ורלוונטיים.

זהו דבר שתמיד נמצא במרכז הדיונים כאן ב-CA – כיצד בונים טכנולוגיה ש"מתאימה" למשתמש? CA Mobile App Analytics מספקת תובנות לגבי האופן שבו משתמשים בודדים עושים שימוש באפליקציה, כך שהיא יכולה להיות מותאמת להעדפות שלהם. בסופו של דבר, הכל מסתכם באדם ובבחירתו, בין אם מדובר בנשיא, או באורח בארוחת ערב.

לכן, מי האורח לארוחת הערב שלי היום? ברק אובמה עוזב את השולחן, וזו אחריותם של הילארי ודונלד ללבן את העניינים – בקשר לריזוטו הנפלא שלי, כמובן.

אירועים קרובים