תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Oasis, יום ג' 19 ביולי, LAGO

תומר שרון, אואזיס: "שילשנו את הפעילות בארבע שנים – ונמשיך לצמוח"

06/07/2016 16:19
תומר שרון, מנכ''ל אואזיס

כתב: הילל יוסף

"הצפי לשנת 2016 הוא המשך הצמיחה של החברה. זאת, בהתבסס על נתוני העבר: בארבע השנים האחרונות שילשנו את היקף הפעילות שלנו". כך אמר תומר שרון, מנכ"ל אואזיס (Oasis).

שרון התראיין לקראת כנס שעורכת החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-19 ביולי בערב, באולם אירועים LAGO, ראשון לציון. באירוע תציין החברה עשור להקמתה, וישתתפו בו לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.


אואזיס, אמר שרון, "החלה את פעילותה לפני כעשור. במקור היא נועדה לספק שירותי מומחה לטובת ספקי תקשורת. היינו ארבעה שותפים: עמוס רוזנבוים, תמיר לוינס, חן רג'ואן ואני. התחלנו את הפעילות ארבעה חבר'ה בקרוואן במושב נופך ליד נתב"ג, והתקדמנו לכדי חברה עם פעילות יפה. בתוך כמה חודשי פעילות הבנו כי יש ארגונים עסקיים שצורכי התקשורת ואבטחת המידע – לא נופלים מאלה של ספקי התקשורת, והרחבנו את הפעילות גם לכיוונם".

עשור אחרי ההקמה, ציין שרון, "אנו פעילים ברמה גבוהה בשוק ספקי התקשורת בארץ וגם בעולם. זאת, לצד פעילות בקרב ארגונים עסקיים אחרים, כגון ספקי אפליקציות, ארגונים מבוזרים, ארגוני פיתוח – שתקשורת היא רצפת הייצור הקריטית להם לארגון".

אוריינטציה עסקית חזקה

"אנו מביאים פן ייחודי לתחום האינטגרציה בישראל: החברה בעלת ניסיון רב באפיון, תכנון וניהול אינטגרציה של מערכות מורכבות בסביבה של מפעילי תקשורת וחברות גדולות. אלו ידועות בדרישותיהן הגבוהות ובלחץ התקציב המתמיד שבו הן פועלות. לאואזיס מהנדסים ואנשי מקצוע, מהמובילים בישראל, ברמות ידע שונות – וכל זאת בשילוב אוריינטציה עסקית חזקה".

הוא ציין כי "לפני ארבע שנים נרכשנו על ידי קבוצת טלרד, והיום אנו חלק מקבוצת חברות טלרד, מגלקום ואואזיס, כשאנו זרוע תשתיות ה-IT בקבוצה".

לדבריו, "יש לנו מאות לקוחות, ביניהם 018 אקספון, 019 טלזר, גולן טלקום, פלאפון, סלקום, ועוד. ניתן למנות לקוחות מעולמות אחרים, כמו ברייטסורס (BrightSource), לומניס (Lumenis), אקסליבריס, PCCW, שהיא ספקית טלקום מובילה בהונג קונג, AT&T Labs ,PowerTel Zimbabwe ,MultiTel Angola ועוד".

החברה, אמר שרון, "מונה כ- 40 עובדים, שני שליש מהם מהנדסים, ושליש אנשי מכירות ומנהלה. אואזיס היא חברת בוטיק לתחומי אבטחת מידע, תקשורת ותשתיות סיסטם, עם כוח אדם איכותי ומקצועי. אנו פעילים 7/24 עם NOC as a Service, מיקור-חוץ לניהול מערך התקשורת, אבטחת המידע ותשתיות הסיסטם בארגונים".

המענה של אואזיס, ציין שרון, "הוא בהקשבה לצרכי הלקוח הארגוני ובמתן פתרון מתאים לו. פתרון אשר עונה לצורכי המנמ"ר וארגונו, ומתמודד בצורה מיטבית אל מול השינויים, עם פתרונות שאנו מומחים בהם".

הרחבת הפעילות לחו"ל

אנו בוחנים, אמר שרון, "יחד עם הקבוצה, הרחבה של הפעילות בארץ, ולצד זה אנו בוחנים רכישות של חברות דומות לנו בפעילות בארצות הברית – על מנת לפעול בחו"ל, בעיקר בצפון אמריקה".

"אנו מקצוענים טכנולוגיים וניתן לסמוך עלינו", סיכם שרון. "אואזיס היא חברה מוטה של צרכי הלקוח, המספקת פתרון שנתפר למידות הלקוח הארגוני, בצורה שתאפשר הרחבה עתידית של המערכות שלו. זאת, על מנת שהארגון יוכל להתפנות ולהתמקצע במה צריך, בליבתו העסקית – ולא בדברים הטכניים".

"אואזיס מספקת למנכ"ל כלי תשתית לצמיחה של העסק. הבשורה שאותה אנו נושאים היא שילוב הטכנולוגיה עם העסק – על מנת לתת לעסק את קרקע הגידול לצמוח".

אירועים קרובים