תוכן שיווקי

פלטיין הישראלית תשתף פעולה עם CTC מקבוצת איירבוס

פתרון התוכנה של פלטיין לאופטימיזציה של ייצור חלקי תעופה מחומרים מרוכבים, יוטמע בשלב ראשון ב-CTC במטרה להטמיע את הטכנולוגיה כסטנדרט עבור מאות מפעלי איירבוס וספקי המשנה שלה

04/07/2016 10:25
אבנר בן-בסט, נשיא ומנכ"ל פלטיין

פלטיין (Plataine) הישראלית הודיעה על פריצת דרך משמעותית – חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם CTC מקבוצת ענקית התעופה איירבוס (Airbus), ואחראית לבחינה והטמעה של טכנולוגיות ותוכנות חדשות בקבוצה כולה.

החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תטמיע החברה הגרמנית טכנולוגיות חדשניות בתחומי Industry 4.0 ו-IIoT (אינטרנט של הדברים לתעשייה), ותעשה בהן שימוש נרחב בתהליך הייצור שיתבסס על הטכנולוגיה של פלטיין, במטרה להטמיעה במאות מפעלי איירבוס בעתיד.

CTC Stade, מהעיר שטאד בגרמניה, היא חברה בבעלות מלאה של איירבוס, המפתחת טכנולוגיות לייצור סדרתי והרכבה של חומרים מרוכבים המיועדים למטוסים ולמבנים קלי משקל. החברה תטמיע את פתרון התוכנה מבוסס האינטרנט, של פלטיין, המיועד לאופטימיזציה של ייצור תעשייתי, כחלק ממאמציה לאמץ טכנולוגיות חדישות בכדי לשמור על יתרון תחרותי בקהילת התעופה בעולם.

תוכנית ייצור יעילה

פתרון TPO (ר"ת Total Production Optimization) של פלטיין אוסף מרצפת הייצור נתונים הקשורים לייצור ולאיכות עבור כל חלק שמיוצר. הפתרון מספק נראות בזמן אמת של תהליך הייצור ושל המיקום והמצב של חומרי גלם, מלאי עבודה בתהליך, כלים ומוצרים סופיים.

בנוסף, הפתרון שולח התראות לאנשי ומנהלי הייצור כאשר חומרי גלם או חלקים בייצור מגיעים לסף האיכות או הייצור, כגון מגבלות חיי מדף, עיכובים בייצור או צווארי בקבוק, או כאשר התוכנה מאתרת תנועה בלתי מורשית של פריט מסוים. הפתרון משולב במערכות ERP ,PLM ו-MES על מנת לבחון באופן הוליסטי כל זרם של הזמנות עבודה מבחינת תמהיל המוצרים והנפל, ומפיק תוכנית ייצור יעילה.

הפתרון של פלטיין שומר עבור כל חלק וחלק תיק ייצור דיגיטלי (Digital Thread) הכולל נתונים על חומרי הגלם, תהליכי הייצור שעבר והכלים והתבניות אשר שימשו לייצורו. זאת על מנת להבטיח שכל החלקים המיוצרים יעמדו ברגולציה הקפדנית של התעשייה ובתקני האיכות.

לממש את חזון "מפעל העתיד"

"המטרה שלנו היא לבחון טכנולוגיות חדשניות בתחומי Industry 4.0 והאינטרנט של הדברים לתעשייה, ולעשות בהן שימוש נרחב בתהליך הייצור שלנו, על מנת לספק יתרונות ויעילות לקהילת התעופה, כגון איירבוס וספקיה", אמר פרופ' ד"ר אקסל הרמן, מנכ"ל CTC Stade. "לאחר שבחנו את השוק החלטנו שפלטיין היא השותפה המושלמת עבורנו".

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם CTC מקבוצת איירבוס, השותפה למטרתנו – לרתום את האינטרנט של הדברים לתעשייה, את ה-RFID ומחשוב מבוסס ענן, על מנת לייעל את תהליכי הייצור בתעשיות מתקדמות", אמר אבנר בן-בסט, נשיא ומנכ"ל פלטיין. "זהו כבוד גדול לעבור עם אנשי המקצוע של איירבוס, השותפים לחזון שלנו, ולאפשר להם לממש את חזון 'מפעל העתיד' בכדי לשמר את היותם חברה מובילה בתעשיית התעופה".

אירועים קרובים