תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - BI & BIG DATA 2016

"שוק ה-BI וה-Big data דינאמי ומאתגר, והלקוחות נהנים מהתקדמות הטכנולוגיה"

לדברי גד הרן, מנכ"ל דטה קיוב, "אנו מזהים עלייה בכמות הפניות מלקוחות שמתקשים לתכנן את מערכות ה-BI שלהם ורוצים להוציא את המקסימום על ידי ביצוע בחירות נכונות"

19/06/2016 15:33
גד הרן, מנכ"ל דטה קיוב

גד הרן, מנכ"ל דטה קיוב השתתף בכנס BI & BIG data של אנשים ומחשבים ושוחח עם המשתתפים הרבים שפקדו את האירוע. הרן, מוותיקי תחום ה-BI בישראל ומנכ"ל החברה, הוביל בעשור האחרון הקמה של עשרות פרויקטי BI ומשמש כיועץ ראשי לחברות בשוק הישראלי לתחום המידע העסקי.

לדברי הרן, בעקבות ריבוי האפשרויות והצהרות של בתי התוכנה על יישום קל ומהיר, לקוחות רבים חשים בלבול. בפועל המצב השתנה לטובה ואכן יש כלים מרשימים, בעלי יכולות מתקדמות, המאפשרים יישום מהיר בסגנון Quick & Dirty.

מימין לשמאל: עמוס מועלם, מנהל השיווק והמכירות; גד הרן מנכ"ל דטה קיוב; ואמיר ולדמן, בעלים

מימין לשמאל: עמוס מועלם, מנהל השיווק והמכירות; גד הרן מנכ"ל דטה קיוב; ואמיר ולדמן, בעלים

היישום המהיר מתאים תחת קיום של תנאים מסוימים כגון הצמדות לתהליכים סטנדרטים ומערכות מקור סטנדרטיות. עבור ארגונים מורכבים שהם צרכני ה-BI העיקריים, עקרונות הבינה העסקית נותרו זהים ויש לתכנן היטב את פתרון ה-BI הארגוני.

לדברי הרן, "ה-BI היא תפיסה – אנו מיישמים את התפיסה הזו בהצלחה כבר שנים. חברות שישקיעו סכומים גדולים בתשתיות ורישוי יהנו מפתרונות מעולים. אנו מצליחים לסייע גם לאלו שרוצים להשקיע פחות וליהנות מהפתרונות הכי טובים שיש בשוק".

שוק מאתגר ומעניין

הרן הוסיף כי השוק מאתגר ומעניין ודטה קיוב שמתקדמת עם הטכנולוגיה, צומחת ומתרחבת באופן תמידי וגם כיום החברה נמצאת בהליך גיוס עובדים בתחומי המידע העסקי – מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות ומיישמים במגוון טכנולוגיות BI ו-Big data.

עמוס מועלם, מנהל השיווק והמכירות, חיזק את דבריו של  הרן וציין כי דטה קיוב מקפידה לספק ללקוחותיה ערכים מוספים משמעותיים וממשיכה לשמור על אמינות ומקצועיות בלתי מתפשרת לאורך השנים.

לדברי מועלם "ה-BI מתפתח ומציב בפנינו אתגרים חדשים, היכולת של דטה קיוב ללמוד טכנולוגיות חדשות ולנצל את הניסיון שלנו כדי להעריך, להגדיר ולבצע פרויקטים מורכבים ביעילות, מספקת לנו את יתרון יחסי".

מאז הקמתה בשנת 2002 נמנית דטה קיוב על החברות המובילות בישראל, בתחום פתרונות מידע עסקי (BI). החברה מתמחה בייעוץ וביישום בפועל של פתרונות מידע חדשניים ואפקטיבים במגוון רחב של מגזרים בישראל לאורך שנים רבות.

צוות החברה כולל מומחים בעלי שם וניסיון במגוון טכנולוגיות ה-BI שקיימות היום בשוק. דטה קיוב מציעה פתרונות רבים בתחום ה-BI החל מייעוץ אסטרטגי, ייעוץ בחירת כלים, הרכבת תמהיל BI, פתרונות BI מנוהלים, Outsource, ועוד.

אירועים קרובים