תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - InfoSec 2016

אייהו הישראלית נבחרה כ-Cool Vendor על ידי גרטנר

02/06/2016 11:10
גבי נזרי, מנכ"ל אייהו

כתב: גבי נזרי, מנכ"ל אייהו

חברת הסטארט-אפ הישראלית אייהו טכנולוגיות תוכנה (Ayehu), מפתחת פלטפורמה לאוטומציה של תהליכים ב-IT ואבטחת מידע, הוכרזה כ-Gartner Cool Vendor לשנת 2016 בקטגוריית "אוטומציה בטכנולוגיות מידע" (IT Automation)  על ידי חברת המחקר העולמית, גרטנר (Gartner).

בכל שנה , גרטנר בוחרת Cool Vendors מתוך חברות חדשות המפתחות טכנולוגיות פורצות דרך ומפרסמת דו"ח במטרה לעזור ללקוחות פוטנציאלים לגלות מהן הטכנולוגיות בעלות פוטנציאל הערך המשמעותי ביותר.


ההכרה של גרטנר כ-Cool Vendor משקפת את הבחירה שלהם בטכנולוגיות חדשות, מעניינות ובעלות פוטנציאל השפעה משמעותי בשוק. הדו"ח "Cool Vendors in IT Automation, 2016" מצא כי שיפור היעילות, מזעור סיכונים והפחתה משמעותית של עלויות, הם אלה שמניעים חברות לבחור באוטומציה של תהליכי IT", אמר רוברט ניגל, סמנכ"ל מחקר, גרטנר.

לשפר את איכות השירות

לדבריו, "EyeShare, המוצר של אייהו, נבחר בגלל קלות היישום, הטמעה ותפעול פשוט בעזרת מערכת לבניית תהליכים עבור סביבות מגוונות בשוק האוטומציה".

אייהו מפתחת כלים לאוטומציה של תהליכי אבטחה ואחזקת מערכות מידע ארגוניות. בין השאר, פיתחה תוכנה רובוטית שמסוגלת לבצע מגוון תהליכים שעושים בדרך כלל אנשי ה-IT בארגון, כגון טיפול בתקלות במחשב, הקצאת סיסמאות, פתיחת חסימות בחשבונות ועוד. ובנוסף, התוכנה הרובוטית מסוגלת ליישם תהליכים עסקיים – מה שמאפשר לחסוך עלויות תפעול בעסקים ולשפר את איכות השירות.

מוצר הדגל, EyeShare, מגיע עם מגוון אינטגרציות למספר רב של פלטפורמות ITSM ומערכות Monitoring המובילות בשוק ולמגוון כלים נוספים, כמו לדוגמה: SolarWinds ,ServiceNow ,BMC ,HP ,VMware ,AWS ,Active Directory ,IBM ,JIRA ,Intel ,Splunk.

"אנחנו גאים להיבחר על ידי גרטנר", מספר גבי נזרי, מנכ"ל אייהו. "אנחנו נלהבים לספק אוטומציה שמשפרת במיידי את יעילות מערך התפעול בארגונים. הפתרון שלנו עוזר למנהלי IT ה-Security לזהות ולפתור אירועים קריטיים בכ-90% מהר יותר, ולמזער את ההשפעה על הארגון, ובכך לחסוך זמן יקר עבור הצוותים".

לפתח את הדור הבא של המוצר.

EyeShare מגיע עם יותר מ-500 פעולות ומעל ל-125 תבניות לתהליכים. המוצר זמין להתקנה מקומית בשרתי החברה או בענן.

"EyeShare איפשר לנו להוריד משמעותית את כמות המשימות הידניות החוזרות על עצמן, על ידי אוטומציה של התהליכים" אמר סמנכ"ל מערכות מידע בפיוניר (Payoneer). "בנוסף, אנו מאפשרים אוטומציה לתגובה לאירועים המגיעים ממערכות שליטה ובקרה וכך, לקצר את זמן התגובה לאירועים קריטיים בזמן אמת תוך שמירה על זמינות מערכות מקסימלית. EyeShare שינה משמעותית את הדרך בה אנו מנהלים כיום את סביבת הייצור וה-NOC".

לאחרונה, גייסה החברה שלושה מיליון דולר מ-BGV, קרן הון סיכון של אריק בן חמו. על מנת להרחיב את פעילות החברה בשווקים חדשים ולפתח את הדור הבא של המוצר.

אייהו הוקמה ב-2007 על ידי נזרי וירון לוי.

חברות רבות בארץ ובעולם משתמשות ב-eyeShare, כמו: אמדוקסוודאפון (Vodafone), ג'נרל אלקטריק (GE ), לקסיס נקסיס (LexisNexis), בזק בינלאומי, אל-על, רשות שדות התעופה, שירותי בריאות כללית, לאומית שירותי בריאות, בנק ישראל, בנק לאומי, פרטנר, פלאפון ועוד.

אירועים קרובים