תוכן שיווקי

סטראטוסקייל בחרה בדל להקמת מערך תקשורת הדטה סנטר

הפתרון מציע גמישות בניהול ותפעול משאבי המחשוב הארגוניים והוזלת עלויות לארגונים ● היקף הפרויקט כרבע מיליון דולר

04/05/2016 15:24
סטראטוסקייל ודל

דל (Dell) סיימה בהצלחה פרויקט הטמעה רחב היקף של בניית דטה סנטר מבוסס מתגי דל בקיבולת 40 Gb\Sec עבור סטראטוסקייל (Stratoscale).

סטראטוסקייל מציעה לארגונים פתרון בתחום ניהול חוות שרתים (דטה סנטר) ובניית ענן פרטי או ציבורי. הפתרון משלב טכנולוגיות מתקדמות וסטנדרטים לאינטגרציה (Openstack), קל להטמעה, מציע גמישות בניהול ותפעול משאבי המחשוב הארגוניים והוזלת עלויות לארגונים.

הפתרון מאפשר לארגונים לייעל את השימוש במשאבי המחשוב הארגוניים המצויים בדטה סנטר הארגוני על ידי בניה של ענן פרטי, יחד עם משאבים הנמצאים בענן ציבורי כשילוב היברידי של משאבים המצויים בארגון ובענן.

סטראטוסקייל נבחרה לאחרונה על ידי גרטנר (Gartner) כאחת מספקיות השרתים והווירטואליזציה המבטיחות (Server & virtualization cool vendors) ועל ידי CRN ברשימת 10 חברות הסטארט-אפ המבטיחות בתחום הווירטואליזציה (Coolest virtualization start-ups).

אתגרים טכנולוגיים קשים

על פי סטראטוסקייל ישראל, "המעבר לסביבת מחשוב ענן הפך להיות נפוץ אך מאוד מאתגר, הכרוך בעלויות גבוהות ובהתגברות על אתגרים טכנולוגיים קשים. תפקידנו לסייע למנמ"ר לבנות את ענן המחשוב הארגוני שלו בצורה פשוטה, בעזרת פתרון תוכנה בלבד, הכולל את כל האלמנטים הנדרשים לטובת הקמת וניהול הענן הפרטי של הארגון הנותן חוייה דומה לשימוש שהמשתמשים מכירים מהענן הציבורי. סטראטוסקייל מאפשרת הקמת ענן בקלות, עם מינימום כאב, בעלויות הקמה ותפעול נמוכות".

לדברי כפיר אלפנדרי, מנהל תחום תקשורת דל ישראל ומרכז מזרח אירופה, "אפיון הפרויקט נעשה בשיתוף פעולה מלא עם סטראטוסקייל ישראל. הדרישות הטכנולוגיות היו מאתגרות אשר משקפות עומסי עבודה לא שגרתיים, המתגים שנבחרו מדגם Dell S6000 הינם מתגי Line Rate בקיבולת 40Gb אשר מהווים מתגי TOR למאות השרתים ומחוברים ב80-160Gb\sec BackBone (גם הוא מבוסס מתג זהה)".

"מערך זה מבוסס Fabric, המחזיק אלפי VLANS בתעבורות גבוהות", מסביר אלפנדרי. "עבודת המערכת ב-Burst גבוהים עם שינויים מהירים מאתגרים הבונים את תשתיות הענן של העתיד. היכולת לעבוד ב-Open Flow בכל מתגי ה-DC\Campus של דל, כמו היכולת העתידית לשנות מערכות הפעלה בעלי התמחות ורטיקאלית, הפכו את המענה הטכנולוגי לראוי".

ב-22 במאי יגיע לישראל הכנס הבינלאומי Dell Future Ready Tour, בהשתתפות כ -800 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל מהארץ ומהעולם, ביניהם מיקרוסופט (Microsoft), אינטל (Intel) ואחרים. לאירוע יגיעו שורה של בכירים מאוד מדל העולמית, שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל וגיא בר-נר, דירקטור שיווק ומכירות באינטל ישראל, שגם ידברו באירוע.

באירוע תציג הענקית הבינלאומית דל את מגוון פתרונותיה מקצה לקצה– רשתות ארגוניות, אחסון, תשתיות נתונים מרכזים, פתרונות תוכנה,  אבטחה וכיוב'. כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל לצרכנים ולארגונים.

אירועים קרובים