תוכן שיווקי

שיתוף פעולה משולש: חיבור ייעודי לענן במסגרת הפופ-אפ לופט של אמזון בתל אביב

טמרס טלקום ואימיינד, בשיתוף פעולה עם AWS, משיקות מבצע אטרקטיבי ללקוחות עסקיים, בנפח 100 מגה סימטרי

02/03/2016 13:26
הפופ-אפ לופט של אמזון בתל אביב. צילום: איל גזיאל

טמרס טלקום (Tamares Telecom) ואימיינד (Emind) מקבוצת אולקלאוד, שותפות של AWS (ר"ת Amazon Web Services) בישראל, מציגות בימים אלו במשותף שירות דיירקט קונקט (Connect AWS Direct) של 1 ג'יגה סימטרי לשרתי הענן של אמזון (Amazon) בחו"ל, במסגרת אירוע "אמזון פופ-אפ לופט", שמתקיים בתל אביב עד ה-21 במרץ. כך, חברות שיגיעו לעבוד בלופט של AWS, ייהנו מהגישה הייעודית המהירה והמאובטחת ביותר לדטה סנטר של אמזון באירלנד.

צילום: איל גזיאל

צילום: איל גזיאל

בנוסף, טמרס טלקום ואימיינד משיקות מבצע היכרות ייחודי לתקופת האירוע, המיועד ללקוחות עסקיים משתמשי Amazon Web Services וחברות חדשות. במסגרת המבצע, ייהנו החברות משירות דיירקט קונקט בנפח של 100 מגה סימטרי בחיבור ישיר מבית הלקוח לשרתי הדטה סנטר של אמזון בדבלין, על גבי תשתית הסיבים הבינלאומית של טמרס טלקום לחודש היכרות ולמנוי חודשי מופחת במשך שנה.

החיבור הינו ייעודי לכל לקוח, מאובטח ומנוטר על ידי טמרס טלקום, וישמש את הלקוחות לעבודתם המשותפת בפיתוח בענן, ניהול וסנכרון מסדי נתונים וגישה מהירה לאפליקציות ענן. מומחי אימיינד יבצעו את המהלך הטכנולוגי של שילוב המערכת, והחיבור בין הלקוח לדטה סנטר של אמזון יבוצע על תשתית טמרס טלקום.

צילום: איל גזיאל

צילום: איל גזיאל

"אנו בטמרס טלקום גאים בשיתוף פעולה שנוצר בין החברות, על מנת להביא בשורה משמעותית למשתמשי AWS בישראל", אמר תום קורן, מנכ"ל החברה. "השילוב של שלוש חברות, כל אחת מובילה בתחומה, יוצר פתרון לדרישה ההולכת וגוברת של לקוחות לשירותי נתונים בענן בזמן אמת על גבי חיבור ישיר, עצמאי ובלתי תלוי בחיבורי אינטרנט מקומיים וקיימים של הלקוח. אנו מעמידים ללקוחותינו מרכז תמיכה ושירות הפעיל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, שנותן מענה לכל דרישה או בקשה של הלקוח".

טמרס טלקום (Tamares Telecom)  בבעלותו של המשקיע היהודי פויו זבלודוביץ, הינה ספקית שירות המפעילה ומשווקת שירותי תקשורת, המבוססים על רשת סיבים אופטיים חדשה בפריסה בינלאומית. החברה מספקת שירותי קישוריות נתונים מקצה לקצה ללקוחות עסקיים ולמפעילי תקשורת על גבי תשתית כבל תקשורת אופטי תת-ימי מישראל למרכזי תקשורת בעולם, ומאפשרת שירותי תקשורת מהירים, אמינים וכלכליים. לטמרס טלקום, שיתופי פעולה ייחודיים עם ענקיות טכנולוגיה וספקיות תשתיות תקשורת מהגדולות בעולם.

צילום: איל גזיאל

צילום: איל גזיאל

אימיינד מקבוצת אולקלאוד, היא החברה המובילה בארץ לפתרונות ושירותים מקצועיים למחשוב ענן, בדגש על Amazon AWS וגוגל (Google). לאימיינד ניסיון רחב בעבודה עם תשתיות הענן, ובכלל זה פריסת תשתית, ארכיטקטורה וניהול מאות אפליקציות מובילות בענן. כיום אימיינד היא החברה עם המספר הרב ביותר של לקוחות המשתמשים בתשתיות הענן על מגוון יכולותיו ויתרונותיו, והינה שותפה בכירה של גוגל ואמזון.

צילום: איל גזיאל

צילום: איל גזיאל

אירועים קרובים