תוכן שיווקי

בלאט-לפידות פיתחה עבור צים מערכת לניהול תהליכי הייבוא והייצוא

29/02/2016 13:17
אמיר חונגה, מנכ"ל בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד. צילום: יח"צ

בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד (AllCloud), שותפת פלטינום הראשונה של Salesforce בישראל, פיתחה עבור חברת הספנות צים מערכת מבוססת  App Cloud (פלטפורמת force.com לשעבר), המנהלת את תהליכי הייבוא והייצוא עבור עשרות משרדי צים ברחבי העולם, ובהן כ-400 משתמשים. המערכת מאפשרת לעובדי צים לתת שירות טוב יותר ללקוחותיה במדינות בהן הוטמעה.

צים נמנית עם עשרים החברות הגדולות בעולם בתחום ההובלה במכולות. החברה מפעילה קווי הפלגה בין המזרח למערב, משנעת 2.5 מיליון מכולות בשנה ומשרתת 30 אלף לקוחות באמצעות 100 משרדי ברחבי העולם.

בלאט-לפידות נבחרה לפרויקט בזכות יכולותיה המוכחות ביותר מ-1,200 פרויקטים מבוססי טכנולוגיית Salesforce אותם ביצעה בהצלחה בישראל ובעולם, מילאה תפקיד מרכזי בשלבי ההיתכנות, בניית הפתרון ויישום המערכת. הפרויקט נמשך שמונה חודשים, ועסק בו צוות של כ-20 ארכיטקטים ומפתחים מבלאט-לפידות, צים ו-Salesforce.

המערכת פותחה על פלטפורמת App Cloud (לשעבר Force.com) של Salesforce, שאפשרה שימוש במודולים קיימים לניהול הלקוחות, ולאינטגרציה למערכות הארגוניות תוך שימוש בטבלאות ואובייקטים מותאמים לדרישות של צים.

המערכת תומכת ברגולציות מקומיות של המדינות השונות, עם שליחת מסרים (רשימות תכולה) למכסים השונים, ומתממשקת למערכות תפעוליות ופיננסיות פנימיות של צים.

רמי חביב, מנהל פרויקטים בכיר בבלאט-לפידות, מציין כי במערכת נעשה שימוש נרחב בתהליכים אסינכרוניים, על מנת לתת מענה לטרנזקציות מורכבות. כמו כן נבנו מנגנונים שתומכים בהפקת מסמכים מורכבים, שמשלבים ניהול מלאי בהנפקת שטר המטען.

"בעקבות הטמעת המערכת שופרו תהליכי היבוא והיצוא בחלק ממשרדי צים בעולם, שהנם תהליכים חשובים לחברה ומהווים גרעין מרכזי של פעילותה, ואנו שמחים כי בחרנו בפלטפורמת App Cloud ובצוות בלאט-לפידות כשותף פעיל להצלחת הפרויקט", מוסיף אייל בן עמרם, מנמ"ר צים.

נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי של Salesforce בישראל, אומר כי "בלאט-לפידות היא השותף הוותיק שלנו בישראל. צוות הפרויקט הוכיח פעם נוספת כי אנשי בלאט-לפידות הם מקצוענים אמיתיים, כפי שהוכיחו עד היום בפרויקטים רבים בארץ ובחו"ל".

"אנחנו מודים לצים על שנתנה את אמונה בצוות בלאט-לפידות בפרויקט זה ושמחים על שעמדנו בדרישות החברה וציפיותיה", מסכם אמיר חונגה, מנכ"ל בלאט לפידות.

אירועים קרובים