תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ ישראל, יום ב' 7 במרץ, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים

שיתוף פעולה – כדי לתת פתרון שלם יותר

24/02/2016 10:30
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל

כתב: שי נוני, מנכ"ל קומוולט

מאז הגיעה ארצה לפני כשלוש שנים, קומוולט (CommVault) מובילה מהפכה בתחום הגיבוי וניהול המידע הארגוני בשוק המקומי. היא עושה זאת בעזרת תוכנת קומוולט, המתאפיינת בחדשנות בתחום הגיבוי וניהול המידע. הלקוחות החדשים הנקלטים בחברה רואים את התוכנה שלנו ככזו שנותנת מענה לקשיי היומיום בתחום של גיבוי וניהול מידע וזאת תודות לשימוש שלנו בטכנולוגיות חדשות.

כיום, הדבר המרכזי שמעניין את הלקוחות הוא כיצד ניתן להוציא תובנות מהמידע הרב הנמצא ברשותם, בין אם מדובר ביכולות חיפוש, מידע מגובה או מידע מאורכב. התובנות שניתן להוציא ממידע כזה שוות כסף עבור הלקוחות, והן מסייעות להם לקבל החלטות חשובות בנוגע לאספקטים של גדילה וניהול מידע – וקומוולט מאפשרת להם לעשות זאת.


מנמ"רים נמצאים כיום במצב מאתגר בו אימוץ טכנולוגיות חדשניות רבות מצריך סינכרון עם הטכנולוגיה והמידע הקיימים, לעיתים אפילו כדרישה מההנהלה. קומוולט מאפשרת להם לתת מענה ייעודי כדי להתמודד עם החדשנות הזו. בין אם במעבר לענן, בין אם בהגנה, גיבוי ושחזור מידע בתחנות הקצה – מחשב אישי, טאבלטים וטלפונים חכמים, ובין אם ב-Big Data, באפליקציות, ברפליקציות, בסביבות הוירטואליות, ובארכיון.

קומוולט מובילה את המעבר מניהול המידע המסורתי לזה המודרני. יש הבדלים רבים ביניהם, והעיקרי בהם הוא היכולת לקבל ערך עסקי מהמידע, עם פתרונות מבוססי חדשנות וצמצום ההוצאות בתחום.

בסופו של יום, בהיבט העלות הכוללת, הפתרונות של קומוולט מביאים לחיסכון רב ומאפשרים למנמ"ר לקבל החלטות נכונות ומושכלות בדרך לרכישת אחסון וניהולו.

להתמודד טוב יותר עם האתגרים

עשרות רבות של לקוחות חדשים מבצעים מעבר לטכנולגיה של קומוולט כל רבעון, חלקם לקוחות אנטרפרייז גדולים במגוון מגזרים – ביטחוני, פיננסי, היי-טק ותעשייה. בזכות שיתוף פעולה הדוק עם שותפינו העסקיים בישראל – בהם נט-אפ (NetApp) – הצלחנו לסייע לארגונים רבים להתייעל ולהתמודד טוב יותר עם האתגרים העומדים לפתחם.

שיתופי הפעולה שלנו מאפשרים לנו לספק ללקוחות בשוק הישראלי פתרון שלם באופן מהיר ויעיל מאוד, כך קורה גם בשיתוף הפעולה עם נט-אפ: קומוולט מספקת פתרונות ניהול נתונים לאנטרפרייז, בעוד נט-אפ עוסקת באחסון וניהול המידע על התקני חומרה. קומוולט מתמקדת בפתרונות של ניהול, חיפוש, אינדוקס ושיתוף המידע מעל לחומרת האחסון ומתמקדת ברובד האפליקציות ומערכות הקבצים. לכן, דבר זה מאפשר לשתי החברות לספק פתרונות משותפים מושלמים עבור הלקוחות. שיתופי הפעולה בינינו הם רבים ומגוונים. בעזרת שיתופי הפעולה הללו פיתחנו יחד מספר מוצרים אשר תוכננו על מנת לסייע ללקוחות של שתי החברות לקבל את השירות היעיל ביותר בתחום של ניהול, גיבוי חיפוש, שיתוף ושכפול המידע, כמו בדוגמאות הבאות:

● מוצר בשם Commvault Intellisnap for NetApp Controller, שפותח על ידי שימוש בחלק מתוכנת הניהול של קומוולט. זהו מוצר OEM אשר מאפשר ליצור חבילה ייחודית עבור לקוחות החברות לאינדוקס וניהול חכם של Snapshots.
● בנט-אפ קיים מוצר בשם E-Series לגיבוי באמצעות דיסקים. המוצר הזה משלב את יכולות קומוולט לניהול המידע המאוחסן על ההתקן. זהו למעשה פתרון משולב שכולל את מוצרי קומוולט ומוצרי האחסון של נט-אפ.
● התקן ניהול מידע אחוד המבוסס על טכנולוגיות של שתי החברות. התקן זה כולל את חומרת נט-אפ ותוכנת קומוולט במוצר אחוד אשר עדיין אינו משווק בישראל.
● מוצר בשם AltaVault אשר משמש לתמיכה בענן, ונתמך על ידי פלטפורמת קומוולט.

כפי שניתן להבין, קיים שיתוף פעולה פורה והדוק בין קומוולט לנט-אפ, אשר לא מסתכם רק במישור העסקי הגלובלי, אלא מתקיים בין העובדים וההנהלות של שתי החברות עצמן.

עבודת הצוות המוצלחת והסינרגיה החלקה, מספקים לנו יתרון תחרותי ומאפשרים לתת שירות טוב יותר ללקוחות האנטרפרייז בישראל.

אירועים קרובים