תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - NessPRO - Documentum

כנס Documentum – בסימן הארגון הדיגיטלי

22/10/2015 12:39
מימין לשמאל: איתי צור, מנהל חטיבת מכירות פתרונות עסקיים ב-NessPRO; דדי דבורסקי, מנהל NessPRO; אנאה סטוקי, המנהל האיזורי של ערוצי המכירות בחטיבת התוכן הארגוני של EMC; דאנג'י בילימוריה, מנהל האסטרטגיה לאיזור EMEA בחטיבת התוכן הארגוני של EMC

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, ערכה היום בגלריית דובנוב בתל-אביב כנס בנושא Documentum – משפחת מוצרי ניהול התוכן של EMC. מוצרי Documentum משווקים בארץ על ידי NessPRO. בכנס השתתפו למעלה מ-100 מנהלים בכירים מיחידות מחשוב בחברות וארגונים בישראל.

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, ציין כי NessPRO משווקת את מוצרי Documentum בישראל כבר 12 שנה. "כיום מותקנים פתרונות Documentum בארץ בלמעלה מ-50 ארגונים גדולים, ומספר המשתמשים מגיע לכ-50 אלף" אמר דבורסקי. "המודעות לפתרונות ניהול התוכן הולכת וגוברת והשנה הינה שנה מצוינת עבורנו. חטיבת הפתרונות העסקיים ב-NessPRO, העוסקת גם בייצוג מוצרי Documentum בישראל, מנוהלת על ידי איתי צור. חטיבת מומחי הישום של Documentum, המונה כיום למעלה מ-50 מומחים, מנוהלת על ידי אודי שטרית. אין ספק כי זוהי יחידת היישום הגדולה ביותר בישראל בתחום ניהול התוכן, ואנו משקיעים גם ביצירת פתרונות יעודיים ויחודיים ללקוחות ישראלים כגון בתחומי האקדמיה, הביטוח והבריאות".

אנאה סטוקי, המנהל האיזורי של ערוצי המכירות בחטיבת התוכן הארגוני של EMC, ציין כי "NessPRO הינה הרבה יותר משותפה, ואנו מגיעים יחדיו לתוצאות מצוינות". דאנג'י בילימוריה, מנהל האסטרטגיה לאיזור EMEA בחטיבת התוכן הארגוני של EMC, ציין כי "אנו ממשיכים להשקיע רבות במוצרים, וישראל היא שוק חשוב מאוד עבורנו".

האתגר – להפוך את הארגון לדיגיטלי

איתי צור, מנהל חטיבת מכירות פתרונות עסקיים ב-NessPRO, סקר בפני באי הכנס את החידושים השונים בפתרונות Documentum לניהול תוכן. "האתגר היום הוא להפוך את הארגון לדיגיטלי, וארגונים צריכים לטפל באג'נדה הדיגיטלית שלהם" אמר. בין השאר סקר צור את החזון הרב שנתי של EMC בתחום זה ואת היצע המוצרים הקשור לעתידו של ניהול התוכן. כחלק מהחזון הכריזה לאחרונה חטיבת התוכן הארגוני של EMC על פרויקט הורייזון – הדור השלישי של אפליקציות ופלטפורמת ניהול התוכן, אשר נועדו לסייע למנמ"רים ולארגונים להניע את סדר היום הדיגיטלי שלהם ולחזק את היתרון התחרותי. "פרויקט הורייזון הוא תפיסה חדשה לחלוטין בעולם ניהול התוכן והוא מאפשר לארגונים לבנות פתרונות ויישומים בענן תוך שימוש בשירותים ספציפיים לפי בחירתם" אמר צור.

צור ציין כדוגמא חבילת פתרונות לתחום מדעי החיים (Documentum Life Sciences Solutions Suite) המטפלת בכל הקשת של התהליכים העסקיים הקשורים לתחום זה: מסמכי איכות, מו"פ, הגשה לרשויות וכדומה. דוגמא שניה אותה הביא צור, הינה פתרון לצוותי פיתוח פרויקטים המאפשר גישה מאובטחת למסמכי הפרויקט תוך שיתוף פעולה מהיר ויעיל בין צוותי הפרויקט (Documentum Capital Projects Express).

עוד ציין צור כי כיום נמצאים בשלבי פיתוח סופיים פתרונות סריקה ניידים באמצעות סמארטפון, פתרון שיתוף מסמכים בענן בין הארגון לספקים וללקוחות, סביבת עבודה משותפת בארגון, וסביבת עבודה יעודית לצוותים.

עידן חדש בשימוש Documentum

רחלי שריקי, מנהלת מוצר Documentum ב-NessPRO, הציגה את ממשק המשתמש החדש למוצרי Documentum בגרסתו העברית. הממשק החדשני –  Documentum D2 – הינו  מוכוון תצורה ומהווה למעשה עידן חדש בשימוש במוצרי Documentum. הממשק מאפשר חוויית משתמש אינטואיטיבית תוך תפעול קל ופשוט. כל מחלקה בארגון יכולה לבנות ממשק בהתאם לצרכיה ולבצע שינויים בזמן אמת.

הממשק החדש כולל יכולות מובנות רבות כגון קישור אוטומטי למסמכים, יצירה אוטומטית של סימוכין, סינון רשימת מסמכים בתצוגה, עדכון מאסיבי של מילות מפתח בו-זמנית, יכולת המרת מסמכים ללא רישוי נוסף, אינטגרציה עם Office ו-PDF, הגדרת רשימות תפוצה ועוד. העובדה שניתן להתאים במהירות את התצורה של D2 לצרכי המשתמשים והעדפותיהם, מפחיתה במידה רבה את המורכבות של מערכת ניהול התוכן הארגוני. בנוסף לכך גישה ייחודית זו מאפשרת לארגונים להגיב במהירות רבה יותר לצרכים עסקיים משתנים ולהאיץ פריסה של מערכת ארגונית לניהול תוכן.

בסיום הרצאתה של שריקי הודגם ממשק D2 על ידי היירטין מייסוט, מהנדס מערכות בכיר בחטיבת התוכן הארגוני של EMC.

אירועים קרובים