תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - DreamForce 2015

בכירי בלאט-לפידות מסכמים את כנס DreamForce – ועידת ההיי-טק הגדולה בעולם

24/09/2015 12:38
משמאל לימין: אמיר חונגה, AllCloud CTO; נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית תפעול בלאט-לפידות; יוסי פרנקל, נשיא AllCloud; נתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי Salesforce בישראל

DreamForce 2015, הכנס השנתי של Salesforce שהתקיים בסן פרנסיסקו, אירח השנה מעל ל-170 אלף משתתפים. נציגיה הבכירים של בלאט-לפידות מקבוצת AllCloud השתתפו בכנס ומסכמים את המסרים המרכזיים שמביאה Salesforce ללקוחותיה בשנה זו.

Salesforce עומדת להיות בשנה הקרובה חברת ההיי-טק הרביעית בגודלה בעולם. זהו הישג מדהים לאור גילה הצעיר של החברה בשוק והטכנולוגיה המתקדמת אותה היא מציעה. המספרים המרשימים של לקוחות, שותפים ועובדים שהגיעו לסן פרנסיסקו והשתתפו ביותר מ-1,600 הרצאות מעידים על כך.

על פי מיטב המסורת, Salesforce הכריזה בכנס השנתי על החידושים אותם היא מתכוונת להביא אל לקוחותיה; חידושים שמטרתם מינוף הערך העסקי של הלקוחות, תוך העמקת הקשר עם לקוחותיהם שלהם.

בעולם המתקדם של ימינו, לקוחות מצפים לקבל מוצר המותאם אליהם אישית – בכל ערוץ ודרך כל אמצעי תקשורת באשר הוא. לא רק זאת, אלא שהם מצפים שבכל ערוצי התקשורת תישמר היסטוריית הלקוחות, כך שהיחס שהם יקבלו יהיה יחס אישי המכיר את העדפותיהם, צרכיהם, ואת המוצר המתאים להם.

הידעתם כי 90% מהמידע הקיים כיום בעולם נוצר במהלך השנה האחרונה? יותר ויותר "חפצים", אובייקטים, מחוברים לרשתות דרך אפליקציות ניהול שונות, והמידע הנאגר אודותיהם מכיל כמויות בלתי נתפסות של נתונים.

הצפי הוא כי עד לשנת 2020 יהיו לכל אדם בממוצע כ-23 מוצרים המשדרים מידע באופן שוטף לרשתות – החל במד צעדי הליכה, דרך מכוניות המדווחות באופן אוטומטי על תקלה, וכלה במברשות שיניים המשדרות באופן רצוף עד כמה אנו נזקקים לטיפול.

מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce

מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce

מסחר ויצרנים יעברו בשלוש השנים הקרובות שינוי הגדול יותר מסך השינוי שהתחולל בעשרים השנים האחרונות. הדבר מחייב פתרונות טכנולוגיים, שיאפשרו לארגונים מסחריים לעבור את השינוי בהצלחה ואף להיות ממנועי הצמיחה שלו. יצרנים חייבים להתאים עצמם לצרכים המשתנים של צרכניהם, ו"לדבר את שפתם של הצרכנים". חברות  יצרניות שכולנו מכירים, כגון קוקה קולה (Coca-Cola), לוריאל (L'Oréal), נסטלה (Nestlé) ואחרות, משתמשות ב-Salesforce כדי ליצור חיבור עם הצרכנים שלהם בדרך חדשה לגמרי.

בעולם חדש ומורכב זה, אין מקום יותר למערכות ליבה מורכבות ומיושנות המצריכות משאבי תחזוקה שאינם נגמרים. בעולם חדש זה אנו נחשפים יותר ויותר למערכות כדוגמת Salesforce, המאפשרות ליצרן להכיר באמת את מגוון לקוחותיו, להשתמש בטכנולוגיית הענן כבטכנולוגיה הממנפת את יכולת ההתחברות של הארגון לכל המערכת האקולוגית המקיפה אותו כמערכת מידע אחת – הארגון, העובדים, הספקים, המפיצים, וכמובן הלקוחות; כולם כקהילה אחת גדולה אותה מכיר הארגון ואת צרכיה הוא משרת.

אז איזה חידושים אנו, בלאט-לפידות, שותפת הפלטיניום של Salesforce, מביאים אליכם השנה?

נתחיל עם ענן האינטרנט של הדברים: לאחר שבשנה שעברה הכריזה Salesforce על WAVE – ענן אנליטיקות המידע, יצאה החברה בשנה זו עם ענן האינטרנט של הדברים . ענן זה מאפשר אגירת מידע בכמויות אדירות מאובייקטים שונים, כגון: שעונים חכמים, חיישנים ושאר אביזרים מקושרים, וזאת תוך מתן יכולות מתקדמות ביותר לניתוח המידע לצורך קבלת החלטות וביצוע פעולות.

המהפך של 2015: GUI חדש ומתקדם למוצרי Salesforce: על ידי שימוש בטכנולוגית Salesforce Lightning, יצאה החברה עם ממשק משתמש מתקדם ביותר, הדומה בחזותו לאפליקציית ה-Mobile ומאפשר גמישות ונוחות שלא נראו קודם לכן.

לסיום, הוכרז ענן האפליקציות: ענן המספק מגוון רחב של קומפוננטות (רכיבים) מוכנות, אותן ניתן לגרור ולכלול בצורה ידידותית בכל מסך, בכל מודול. רכיבים מוכנים אלו יכולים לכלול רכיבים מתוך מערכת Salesforce, רכיבים המיוצרים על ידי שותפים של החברה, ורכיבים שפותחו ישירות על ה-Salesforce שלכם.  ענן זה מאפשר פיתוח אפליקציות קל יותר ומהיר יותר; פיתוח התואם את קצב העולם בו אנו חיים.

בלאט לפידות תערוך במהלך אוקטובר וובינר בו תסקור את החידושים והעדכונים בגרסת החורף של Salesforce. לקבלת עדכונים שוטפים והזמנה לוובינר, הירשמו באתר החברה.

אנו בבלאט-לפידות, עומדים כמו תמיד לשירותכם, על מנת להכיר לכם חידושים אלו, ולמנף יחד אתכם את יתרונות המערכת לכדי ערך עסקי מוסף.

אירועים קרובים