תוכן שיווקי

CA השלימה את רכישתה של Xceedium

09/09/2015 11:12
CA ו-NessPRO

CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת CA ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל,  הודיעה כי השלימה את רכישתה של Xceedium, חברה פרטית המספקת פתרונות לניהול משתמשים בעלי הרשאות נרחבות (privileged identity management). הפתרונות מגינים על סביבות IT באתר המשתמשים, בענן ובסביבות היברידיות.

עם השלמת העיסקה, CA מציעה ללקוחותיה פתרון מקיף וגמיש לבקרה ולהגנה על מנהל ה-IT או על חשבונות משתמשים אחרים בעלי הרשאות נרחבות מפני התקפות חיצוניות או טעויות בתוך הארגון, ומפני שימוש זדוני בלתי הולם. הפתרון המשולב מספק בקרות לניהול משתמשים בעלי הרשאות נרחבות, בשרת וב-gateway, על מנת לבצע בקרת גישה ופעילות המבוססת על זהות.

גישת ה-gateway של Xceedium, המבוססת על proxy, מספקת גם בקרה על משתמשים בעלי הרשאות נרחבות בסביבות IT באתר המשתמשים, בענן ובסביבות היברידיות, דבר המסייע להגן על מערכות המניעות את כלכלת היישומים.

כל עובדי Xceedium הצטרפו ל-CA. תנאי ההסכם לא נמסרו.

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים. למידע נוסף לחצו כאן. 

אירועים קרובים