עידו שריר מונה למנכ"ל משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל

שריר הוא בעל ניסיון במגזר הציבורי - כיהן כראש המטה של נשיא המדינה התשיעי, שמעון פרס ● הוא יחליף את עו"ד בינה בר-און

עידו שריר, מנכ"ל משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל

עו"ד עידו שריר מונה למנכ"ל משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל – כך אישרה היום (ה') הממשלה. הוא יחליף בתפקיד את עו"ד בינה בר-און.

שריר, יליד 1975, יהיה בין מנכ"לי המשרדים הצעירים המכהנים כיום בממשלה. הוא רס"ן במילואים, בוגר המרכז הבינתחומי בהרצליה במשפט ובממשל, גר בתל אביב, נשוי לליאור ואב לשתי בנות.

הוא מגיע למשרד המדע ממרכז פרס לשלום, שם כיהן כמנכ"ל. תחליף אותו במרכז אפרת דובדבני. שריר הוא בעל ניסיון במגזר הציבורי – כיהן כראש המטה של נשיא המדינה התשיעי, שמעון פרס, והיה שותף למינוף פעילותו של הנשיא בארץ ובעולם. במסגרת תפקידו היה אחראי על סדר יומו הבינלאומי והאזורי של פרס במאמציו לקידום השלום ועל הקשר עם נציגים בכירים מהאיחוד האירופי, ארצות הברית ומדינות ערב.  לפני הצטרפותו לצוות הנשיא כיהן שריר כראש המטה של סגן שר הביטחון, אלוף (מיל') מתן וילנאי. בתפקידיו במגזר הפרטי ליווה וניהל חברות במשבר בתחומי התעשייה והטכנולוגיה ופיקח על תהליכי ארגון מחדש בשוק הישראלי והאמריקאי.

"לשריר ניסיון רב בתחומים רבים לרבות בניהול תקציב ובניהול פרויקטים", אמר היום שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, יעקב פרי. "היכרותו עם הזירה הבינלאומית, המציאות המזרח תיכונית והחברה הישראלית יסייעו לו בפיתוח המשרד ותחום המדע בישראל, וקידומו בארץ ובעולם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים