אודליה לבנון פורשת מהריבוע הכחול על רקע חילוקי דעות מקצועיים עם ההנהלה

לבנון פורשת מתפקידה לאחר 12 שנים שבהן כיהנה כראש אגף טכנולוגיות מידע בקבוצת אלון החזקות ● לפי שעה אין מועד מדויק לפרישתה של לבנון ולא ברור האם ימונה לה מחליף ואם כן - כיצד ייבחר ● היא אמרה, כי היא בוחנת עתה כיוונים שונים, כולל תפקידים אחרים במגזר העסקי

אודליה לבנון, המכהנת כראש אגף טכנולוגיות מידע בקבוצת אלון החזקות, הודיעה היום (א') על פרישתה מתפקידה, בתום 12 שנות כהונה. הקבוצה מחזיקה, בין היתר, במניות מגה קמעונאות, דור אלון וקבוצת בי.

לאנשים ומחשבים נודע, כי הסיבה לפרישתה היא חילוקי דעות מקצועיים לגבי המשך הדרך בקבוצה. לפי שעה אין מועד מדויק לפרישתה של לבנון ולא ברור האם ימונה לה מחליף ואם כן – כיצד ייבחר.

לבנון נכנסה לתפקידה ביוני 2000 וכיהנה בו לצידו של המנמ"ר, צבי פרנס. במהלך כהונתה היא זכתה מספר פעמים בפרסי הצטיינות, בין היתר בפרס המנמ"ר המצטיין בתחרות ITawards בשנים 2003 ו-2010. כמו כן, היא זכתה בעבר בפרסים על הקמת מערכות מידע ענקיות והבנה עסקית מעמיקה תוך מצוינות תפעולית.

בשנים האחרונות הייתה לבנון שותפה לפרויקטי IT גדולים שמטרתם שדרוג מרבית מערכות המידע בריבוע הכחול תוך ביצוע הסבות קשות, ללא הפרעה לתפקוד השוטף של הארגון. כמו כן, היא קידמה קבלת החלטות עסקיות תוך הישענות על מקורות מידע רבים.

יצוין, כי במסגרת תפקידיה הציבוריים משמשת לבנון כיושבת ראש האגודה לקידוד המוצר בהתאחדות התעשיינים.

קבוצת אלון החזקות היא החמישית מבין קבוצות ה-Retail הגדולות במשק, על פי הדירוג השנתי של BDI, ובעל המניות העיקרי בה הוא דודי וייסמן. הקבוצה מעסיקה יותר מ-7,000 עובדים והמחזור הכספי שלה עמד ב-2010 על כשבעה מיליון שקלים.

לבנון אמרה, כי היא בוחנת כעת כיוונים שונים, כולל תפקידים אחרים במגזר העסקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים