חילופי מנמ"רים בקוקה-קולה: קובי רשף פרש מתפקידו; עדית שרויטמן מ-HP מחליפה אותו

בתפקידה האחרון ב-HP שימשה שרויטמן כמנהלת המכירות והשיווק בחטיבת ה-Enterprise של HP, ולפני כן כיהנה כמנכ"ל קונסיסט ● לדבריה, "אני גאה להתחיל בתפקיד מאתגר כל כך בקוקה-קולה. יש לי הכרות טובה עם הארגון מתפקידיי הקודמים" ● רשף מסר לאנשים ומחשבים, כי טרם החליט על דרכו וכי הוא בוחן אפשרויות שונות

חילופי מנמ"רים מפתיעים בחברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה): קובי רשף, סמנכ"ל מערכות המידע בחברה, סיים במפתיע את תפקידו, בתום ארבע שנים וחצי. עדית שרויטמן, עד לא מכבר מנהלת ב-HP ישראל, החלה היום (א') את תפקידה כמנמ"רית החברה.

שרויטמן "חצתה את הקווים" ועברה מספק IT – ללקוח. בתפקידה האחרון ב-HP שימשה כמנהלת מכירות ושיווק בחטיבת ה-Enterprise (לשעבר EDS). לפני כן, עד יולי 2009, שימשה כמנכ"ל קונסיסט. שרויטמן נבחרה על יד הנהלת החברה המרכזית למשקאות, וככל הידוע לא נערך מכרז על תפקידו של רשף.

בשיחה עם אנשים ומחשבים, אמרה שרויטמן, "אני גאה להתחיל בתפקיד מאתגר כל כך בקוקה-קולה. יש לי הכרות טובה עם הארגון מתפקידיי הקודמים". את מקומה של שרויטמן ב-HP תמלא דליה טלמון, ששימשה בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל המכירות בחברת וראסיטי, ולפני כן כמנהלת לקוחות בכירה ב-One1.

עדית שרויטמןקובי רשף, המנמ"ר הפורש, החליף לפני ארבע שנים וחצי את ישראל פטשניק – המנמ"ר הוותיק של החברה המרכזית למשקאות. הוא נכנס לתפקיד זמן קצר לאחר שהשתחרר מצה"ל, שם ביצע תפקיד בכיר בחיל-האוויר, ולאחר שעסק בהקמה וניהול של חברת הזנק בתחום השו"ב. אחד הפרויקטים המרכזיים אותם הוביל בקוקה-קולה, היה הקמה והטמעה של יחידת שירות מרכזית עבור כל חברות הקבוצה על בסיס סאפ (SAP). כמו כן, הוביל רשף פרויקטים רבים שנועדו לאחד ולייעל את ניהול יחידות ה-IT של הקונצרן. מלבד מפעל קוקה-קולה, כוללת החברה המרכזית למשקאות חברות כמו נביעות, פריגת ומבשלות בירה לישראל.

ממקום חופשתו בצרפת, אמר רשף לאנשים ומחשבים, כי טרם החליט על דרכו וכי הוא בוחן אפשרויות שונות. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב וכלכלה ותואר שני במדעי המדינה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רוחל'ה

    עדית היא המנמר"ית הכי ראויה! שיהיה בהצלחה ענקית!

אירועים קרובים