הסטארט-אפ הישראלי לגונה הלת' נכנס לדירוג DH100 ל-2024

המשמעות היא ש-לגונה הלת' הוגדרה כאחת ממאה החברות המובילות בניו יורק בתחום הבריאות הדיגיטלית ●‎‎‎‎ הפלטפורמה שלה מנתחת בזמן אמת את התקשורת בין המטפל למטופל ומפיקה המלצות בהתאמה אישית, באמצעות מודלי AI

מייסדי לגונה הלת'. יעל פלד-אדם ויוני שטיין.

הסטארט-אפ הישראלי לגונה הלת' (Laguna Health) נבחר לאחת ממאה החברות המובילות בתחום הבריאות הדיגיטלית בניו יורק בדירוג DH100 לשנת 2024. הדירוג היוקרתי כולל את הסטארט-אפים החדשניים והמבטיחים ביותר בתחום הבריאות הדיגיטלית בתפוח הגדול.

פלטפורמת התוכנה (SaaS) של לגונה הלת' מתמקדת בניתוח שפה טבעית בזמן אמת (Conversational Intelligence) בתחום הבריאות. הפיתוח של החברה משמש ככלי עזר (מעין טייס משנה) מבוסס בינה מלאכותית עבור מטפלים (אחים/יות ועובדים סוציאליים העובדים בחברות ביטוח) בכל אינטראקציה בינם לבין המבוטח, במטרה לייעל ולטייב את עבודתו של הצוות המטפל.

בסטארט-אפ הישראלי רתמו אותה לטובת הבריאות הדיגיטלית. AI.

בסטארט-אפ הישראלי רתמו אותה לטובת הבריאות הדיגיטלית. AI. צילום: אילוסטרציה. שאטרסטוק

הפתרון ש-"צפוי לחולל שינוי בחייהם של מיליוני אנשים"

יוני שטיין, מנכ"ל ומייסד-שותף של לגונה הלת', מסר: "אנו נרגשים על הבחירה בלגונה הלת' ל-Digital Health 100, ושמחים להיות חלק מקהילת הסטארט-אפים המובילים של DHNY. זוהי הכרה נוספת בפתרון של לגונה, שצפוי לחולל שינוי בחייהם של מיליוני אנשים. הפתרון שפיתחנו לא רק מייעל את תהליך הטיפול וחוסך עלויות רבות, אלא גם משפר משמעותית את תוצאות הטיפול".

באמצעות מודלי בינה מלאכותית (GenAI ו-NLP), הפלטפורמה של לגונה מנתחת בזמן אמת את התקשורת בין המטפל למטופל, חוסכת זמן תיעוד למטפל ומפיקה המלצות בהתאמה אישית, תוך התחשבות בסך הגורמים האישיים המשפיעים על מצבו הבריאותי של המבוטח.

באני אלרין, מייסדת ומנכ"לית DHNY.

באני אלרין, מייסדת ומנכ"לית DHNY. צילום: לינקדאין

בשעה שמערכות הבריאות בארה"ב כורעות תחת עומס רב, הפלטפורמה – שמשתלבת בצורה חלקה ופשוטה בסביבות העבודה הקיימות של הגורם המטפל – מאפשרת לחברות הביטוח ולצוות המטפל לתת את תשומת הלב והאמפתיה המקסימלית לכל מטופל ומטופל, על ידי התאמת תוכנית הטיפול לנסיבות חיי המטופל ולמכלול ההטבות של המבטח.

דירוג DHNY מתפרסם כחלק מדו"ח מקיף על חדשנות בתחום הבריאות בניו יורק. באני אלרין, מייסדת ומנכ"לית DHNY, ציינה כי "זוהי השנה החמישית של New York Digital Health 100, שנה שבה חלה צמיחה משמעותית באקוסיסטם של תחום הבריאות הדיגיטלית בניו יורק. אנחנו גאים להכיר בארגונים יוצאי הדופן האלו ולהצדיע להם על מחויבותם לחדשנות ולהנעת תחום הבריאות קדימה". 

לגונה הלת' נוסדה ב-2020 על ידי שטיין ויעל פלד-אדם. הפתרון שפיתחה, מבוסס הבינה המלאכותית, הוכח כמגביר את יעילות הצוות המטפל ביותר מ-25%, חוסך עלויות ואשפוזים חוזרים למטופלים, ועוד. במאי האחרון השלימה החברה סבב גיוס A בסך 15 מיליון דולר, ועד כה גייסה בסך הכל יותר מ-21 מיליון דולר. כיום לגונה מעסיקה כ-25 עובדים בארצות הברית ובישראל, ומשרדיה בארץ נמצאים ברמת גן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים