טלגרם עברה עדכון שכולל שיחות צבעוניות ושדרוג דרמטי לבוטים

העדכון העשירי, שהגיע ממש בסוף 2023, כולל שיחות משופרות עם עיצוב חדש וצבעוני, שאמורות לכלות פחות את סוללת הטלפון; אפקט אבק חדש, שצץ עקב מחיקת הודעות; וחשוב מכך - עדכון גדול לשימושי הבוטים בפלטפורמה

שיחות יותר צבעוניות בעדכון החדש. טלגרם.

טלגרם, פלטפורמת ההודעות המיידיות המוצפנת, מתפתחת ללא הרף, וכעת היא העניקה למשתמשיה עדכון עשירי () לשנה החולפת, וכזה שניחן בחגיגיות רבה, ממש לקינוח שנת 2023. העדכון החדש עמוס, כאמור, בכל טוב לכולל בין השאר שיחות משודרגות, צבעוניות תוססת, מהפכת בוטים ושדרוגים נוספים.

למרות שהאפליקציה מיועדת בעיקר להודעות – שיחות קוליות ושיחות וידאו הפכו גם הן לתכונות מרכזיות בפלטפורמה. העדכון האחרון מספק בטלגרם עיצוב מחדש לממשק המשתמש בשיחות הווידיאו ובשיחות הקוליות, שהלוק שלהן עודכן באנימציות חדשות שמספקות לו מראה רענן, ומבחינה טכנית, מכיוון שה-UI הוא פחות עתיר משאבים, הביצועים גם טובים יותר.

לפי פוסט שפרסמה החברה בבלוג שלה, בין שלל החידושים נמצא למשל את מה שהוגדר כ'שיחות משודרגות' – שיחות טלגרם המאפשרות למשתמשים לדבר, להפעיל את המצלמה שלהם או לשתף את המסך, ומוגנות בהצפנה מקצה לקצה.

טלגרם סיפרה בנוגע לכך בהודעתה כי "בעדכון זה, עיצבנו מחדש את השיחות, הוספנו אנימציות חדשות ורקעים יפים שמשתנים באופן דינמי בהתאם למצב השיחה: מצלצול, לשיחה פעילה ועד לסיום השיחה. הממשק החדש דורש פחות משאבים מבעבר, מה שאומר שהוא חוסך בחיי הסוללה ועובד טוב יותר במכשירים ישנים".

ולפי טלגרם היא גם הוסיפה בו "כמה שיפורים לאיכות השיחה". החברה ציינה כי "שיפורים נוספים לחיבור ולאיכות השמע יגיעו ב-2024".

כמו כן, אחת התוספות החביבות שתתקלו בהן בעת השימוש היא "אנימציית אבק", שהחברה הכניסה כך שתופיע בעת מחיקת הודעות.

עדכון לבוטים – תוכלו לחגוג על ה-AI

פלטפורמת הבוטים החינמית של טלגרם מאפשרת למפתחים לשלב כל סוג של שירות במערכת האקולוגית של השירות – החל מצ'טבוט פשוט ועד מיני אפליקציות חזקות.

בחברה עדכנו כי הם "סוגרים את השנה הזו עם העדכון הגדול ביותר לפלטפורמת הבוטים בהיסטוריה של טלגרם". לפלטפורמת הבוטים נוספו עשרות תכונות חדשות, ביניהן למשל כזו שמאפשרת כעת לבוטים מבוססי ה-AI להגיב להודעות ולנהל תגובות, ציטוטים וקישורים, לשלוח תשובות בצ'אטים או בנושאים אחרים, והרבה יותר.

טלגרם הוסיפה וציינה כי "בעדכון החדש, בוטים יכולים לקבל מידע גם על הגרלות או בוסטים בערוצים שאותם הם מנהלים", וכן ציינה כי המפתחים יכולים למצוא את כל השינויים בפלטפורמת הבוט, ביומן השינויים המטורף.

גם אם לא התרגשתם, בכל זאת מומלץ שתתקינו את העדכון, כיוון שמלבד עניינים של אסתטיקה הוא גם מתקן מאות באגים ותקלות בממשק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים